aagmed Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hei. Jeg har søkt opp og lest vær varsom plakaten, men er usikker på hva oppgaven viser til når den spør om de tre viktigste punktene. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hvilke punkter synes du er viktigst? Argumenter for ditt syn. Oppgaven er deretter ferdig! Hvilke punkter som er viktigst kommer helt an på spørsmålet "Viktigst for hvem?" -Meida -Samfunnet -Personvernet osv osv. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Hvilke punkter synes du er viktigst? Argumenter for ditt syn. Oppgaven er deretter ferdig! Hvilke punkter som er viktigst kommer helt an på spørsmålet "Viktigst for hvem?" -Meida -Samfunnet -Personvernet osv osv. Takk for svar Mulig det er så enkelt altså, men jeg fikk ikke intrykk av det. Oppgaven var en del av medie kommunikasjon eksamen for privatister (jeg skal opp nå og ser derfor over gamle oppgaver). Og siden oppgaven er formulert slik virker det jo som om det er 3 helt klare punkter de er ute etter :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå