Laughing Madcap Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Dårlig plan og slutte nå som grillinga, badinga og sola kommer. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Neeeh syns jeg ikke Sommer = trening = bedre uten snus! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 snus + trening = kos 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Sommer = sol = stranda = pils = cigg = se kul ut = masse damer 1 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 sommer = trening = se bra ut = massiv selvtillit = masse damer 4 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Hehe hadde ikke tenkt å slutte å røyke for øyeblikket nyter det for mye Endret 16. april 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) sommer = trening = se bra ut = massiv selvtillit = masse damer Jeg kjører også den formelen som betyr jeg får 2x masse damer Endret 15. april 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg har vært uten snus en uke nå, ikke helt frivilig akkuratt, men det har gått ganske fint. Har faktisk ikke hatt noe behov for det i det heletatt. (Og jeg kommer til å ta meg en porsjon når jeg gidder å kjøpe ny boks) Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 For litt inspirasjon, se tråden til Rune Meier; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1281375 1 Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 slutta forrige uke så kan godt være med har klart meg bra foreløbig har et intenst sug enkelte ganger men greier foreløbig å døyve det værste med tyggis. vanlig ikke noe nikotin greier hær i gården. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Sitter her nå etter snart 24 timer uten snus, har klart meg overraskende bra. Merker at jeg har en merkelig følelse i hele kroppen, men takket være en morgentur og en hårklipp at jeg liksom ikke hatt noe å irritere meg over Ergo klarer jeg meg utmerket. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg kan annbefale og kutte det ut når man allerede er dårlig i fra før av og har redusert lyst. Jeg var megafyllesjuk når jeg sluttet, så første dagen var lett da jeg bare lå og vridde meg i halvsvime og trodde jeg skulle dø av andre årsaker. Jeg greide og slutte på første forsøk, men så er jeg sta som et uvær da. Og det var ikke noe alternativ og ikke fullføre det uansett hvor lyst jeg hadde på nikotin. Man har det bedre som røykfri og det innser man etterpå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Har vært et par "gode" dager hittil. Jeg har bommet, ja. Men jeg har kjøpt en røykpakke og en snusboks, men har kastet dem så fort viljestyrken slo inn, nesten før jeg fikk forsynt meg. Satser på for fullt fra mandag igjen. Det går i riktig retning hvertfall. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Flott da at dere klarer og ikke minst prøver. Sluttet selv i juli 2010, og har ikke hatt noe røyksug enda.. Hehe.. Vil man så vil man slutte. :] Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Det store problemet for min del er ikke suget. Suget takler jeg helt fint. Det store problemet for min del er at noe forsvinner ut av livet mitt og at livet føles fullstendig meningsløst uten nikotin. Nikotin er noe jeg er vant med, det er rutine. Det er som mat, vann oksygen. Noen som har samme følelse? Det er det som gjør det vanskelig å slutte. Selve suget takler jeg veldig godt, det er de mentale tankene som er vanskeligst. HVORDAN SKAL JEG KUNNE LEVE ET LIV UTEN NIKOTIN? Endret 17. april 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Bind deg opp etter veggen og heng der i et halvt år. Har du ingen som kan mate deg? Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Slenger med også med her, skal slutte fra og med i morgen, da snusboksen blir tom i dette sekund. Ikke så greit at når jeg kommer hjem i påsken har jeg kamerater som maser om at jeg skal være med til sverige for å kjøpe snus og sprit, men skal vise litt viljestyrke. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 12 timer 24 minutter. Føles vondt samtidig som det også føles litt godt. Kan bli vanskelig om jeg skal drikke i kveld. Nå er det snart frokost også, så da blir det rimelig ille. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Det er ca. fem måneder siden jeg sluttet å snuse, etter å ha snust over 1 boks porsjon om dagen i over fem år. Først måneden var helt jævlig, jeg hadde raseriutbrudd flere ganger daglig, var spydig konstant, fantaserte om vold på det groveste mot tilfeldige forbipasserende, jeg kaldsvettet, skalv, og knasket i meg Tyrkisk Peber som Amie Winehouse knasker piller. Det går mye bedre nå, men jeg takker ikke nei til å lukte på en full boks og jeg tygger alltid Extra-tyggis. Hvis jeg skal prøve å beskrive hvordan jeg har det nå, er det som om at jeg sitter i håndjern med henda bak ryggen og klør i pannen. It's all in your mind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå