Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skal vi slutte å røyke / snuse?

Anbefalte innlegg

Har prøvd dette nå en god stund. Håper flere blir med på dette og at vi sammen slutter kl. 00:00 i kveld. Hvorfor slutte akkurat 00:00? De fleste legger seg rundt denne tiden og når man har våknet i morgen har man fått en "flying start" på en del timer. Hvorfor opprette en tråd? Oppdatere hvordan det går, inspirere og motivere andre til å gjøre det samme.

Jeg slutter 00:00 i kveld og kommer med oppdateringer på hvordan det går jevnt og trutt.

Vær litt impulsiv og bli med!

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

23 timer 16 minutter. FML

Tok meg selv i å lete etter sneiper og snus. Fant én brukt snus gjemt bort i et lite hjørne, men 1 sekunds massiv viljestyrke fikk meg til å destruere snusen. Ikke lenge til det første døgnet er over nå. Skal ta meg en pils og et par glass vin nå, se om jeg kan få meg litt søvn i natt.

Still going strong!

Lenke til kommentar

Og der røk jeg. Gravde i søppelkassa helt til jeg fant en brukt snus og spolerte alt sammen. Kanskje like greit? Torsdag er en håpløs dag å slutte på, det er like før en helg med fyll, og en helg med fyll er ingenting uten snus og røyk.

Jeg setter igang igjen mandag 00:00. Bør være mer vellykket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...