banansplitt™ Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har prøvd dette nå en god stund. Håper flere blir med på dette og at vi sammen slutter kl. 00:00 i kveld. Hvorfor slutte akkurat 00:00? De fleste legger seg rundt denne tiden og når man har våknet i morgen har man fått en "flying start" på en del timer. Hvorfor opprette en tråd? Oppdatere hvordan det går, inspirere og motivere andre til å gjøre det samme. Jeg slutter 00:00 i kveld og kommer med oppdateringer på hvordan det går jevnt og trutt. Vær litt impulsiv og bli med! Lenke til kommentar
Zarillas Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Slenger meg på Har gått så langt at jeg både snuser OG røyker en del. Nu er det slut! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kutter ikke ut godsakene nei. For en tulletråd! 3 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Skjønner ikke at folk gidder å begynne en gang. Litt viljestyrke i alderen 14-18 og man har unngått å, sannsynligvis, slite med nikotinsug halve livet. Endret 13. april 2011 av Lester Freemon 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 13. april 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 13. april 2011 Slenger meg på Har gått så langt at jeg både snuser OG røyker en del. Nu er det slut! Samme her. Går i begger deler, nå SKAL jeg slutte. Skjønner ikke at folk gidder å begynne en gang. Litt viljestyrke i alderen 14-18 og man har unngått å, sannsynligvis, slite med nikotinsug halve livet. Skjønner ikke at folk gidder å begynne å heie på pengedopa fotballklubber. Litt viljestyrke i alderen 14-18 og man har unngått å, sansynligvis, heie på et taperlag halve livet. 24 Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Selv om jeg ikke er enig i noe av det, så får du creds for god humor. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Går og tar min siste røyk nå. Forumet er nede i 12 timer om noen minutter så oppdatering kommer i morgen ettermiddag, Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 17 timer 23 minutter uten hverken snus eller røyk. Akkurat kommet meg gjennom arbeidsdagen som jeg fryktet ville bli den verste. Frister veldig akkurat nu. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Tillater du deg selv å bruke nikotintyggis el.? Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Her tror jeg faktisk at jeg skal følge med. Verken røyker eller snuser selv, så det blir bare til at jeg "ser på." Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Flott opplegg, Points. Jeg har trua på deg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Tillater du deg selv å bruke nikotintyggis el.? Nei, det er juks. Akkurat spist middag, da er det ekstra ille. Kjenner pulsen over hele kroppen nu, halsen føles som den hovner opp, men ellers er alt okey. Endret 14. april 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Dette passet ypperlig i forhold til mine egne mål for påskeferien. Begynner nå i natt, 0000. Ingen snus i morra! Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Vil bare ønske deg lykke til, slutta selv og røyke for en stund sia. Var ganske hardt i starten, men herregud hvor herlig det er nå. Fått igjen kondisen, mindre tungpusta og ikke no ekkel hoste eller noe lengre Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Så bra, gleder meg. 20 timer passert. FML. Kan bare drømme om hvor godt en røyk ville smakt nå.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 23 timer 16 minutter. FML Tok meg selv i å lete etter sneiper og snus. Fant én brukt snus gjemt bort i et lite hjørne, men 1 sekunds massiv viljestyrke fikk meg til å destruere snusen. Ikke lenge til det første døgnet er over nå. Skal ta meg en pils og et par glass vin nå, se om jeg kan få meg litt søvn i natt. Still going strong! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Og der røk jeg. Gravde i søppelkassa helt til jeg fant en brukt snus og spolerte alt sammen. Kanskje like greit? Torsdag er en håpløs dag å slutte på, det er like før en helg med fyll, og en helg med fyll er ingenting uten snus og røyk. Jeg setter igang igjen mandag 00:00. Bør være mer vellykket. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ouch. Lykke til neste gang. Er det ikke det man sier? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Joda, men samtidig føles det VELDIG surt ettersom den snusen jeg fant var fullstendig ubrukelig. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Har vært i samme situasjon selv Planen for i dag var egentlig ikke å snuse i det hele tatt, men jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå