Laka Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hei! Ser etter noen som er interessert i å hjelpe meg med å sette opp en webside for en interesseorganisasjon. Er det noe her som kunne tenke seg å bidra så vær vennelig å ta kontakt via privat melding. Det er selvfølgelig ikke gratisarbeid. Jeg kommer med lite informativt her, men tar du kontakt via pm så vil du få alt du trenger å vite Mvh, LasseAndreK Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hei! Ser etter noen som er interessert i å hjelpe meg med å sette opp en webside for en interesseorganisasjon. Er det noe her som kunne tenke seg å bidra så vær vennelig å ta kontakt via privat melding. Det er selvfølgelig ikke gratisarbeid. Jeg kommer med lite informativt her, men tar du kontakt via pm så vil du få alt du trenger å vite Mvh, LasseAndreK *sperrer øynene opp* Fortell! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Har funnet personen, men takk for alle tilbakemeldingene! ---Avsluttet--- Lenke til kommentar
adawen Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 it's miiiine - all miiine! my preciousssss.... *RAWR!!* Lenke til kommentar
Laka Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 it's miiiine - all miiine! my preciousssss.... *RAWR!!* Litt diskresjon må jeg be om! =) Lenke til kommentar
adawen Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 it's miiiine - all miiine! my preciousssss.... *RAWR!!* Litt diskresjon må jeg be om! =) Ik. Ja, okei.. *snørpe igjen* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 it's miiiine - all miiine! my preciousssss.... *RAWR!!* Litt diskresjon må jeg be om! =) Ik. Ja, okei.. *snørpe igjen* Lag noe bra da! hehehe... neida;) skal ikke mobbe 8) BTW: Disse postene vil vi gjerne ha i vårt web-design forum, ikke her. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Godt poeng.. derfor flytta jeg hele sulamitten. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 it's miiiine - all miiine! my preciousssss.... *RAWR!!* Post evt. layouter og betaer da adawen! Du poster aldri noe her! Har du glemt webdesignerne eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå