Hanske Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tapte 3-1 to ganger. For en irriterende spiller å ha som motstander... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 3 - 1 til meg i begge. Jeg følte du kunne vunnet første, men så spiller jeg to dårlige kamper, nettopp fordi jeg ikke klarer å spille mitt beste mot dårligere lag. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Sånn føler jeg det med Vålerenga. SPiller jeg mot Brann kan jeg godt tape, spiller jeg mot bedre gjør jeg det bra. Jeg spiller litt som Drillo, skaper sjanser uten å ha ballen så mye, men jeg klarte ikke å ta mer enn to av dem. Enig, i første kamp kunne (skulle) jeg vunnet, men så dreit jeg meg ut med å ta ut Koné... Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 2-1 til Kriss i den andre kampen... 2-1-målet kom i det 88. minutt. Han kontrer, slår et innlegg i tverligger og header inn returen. Fryktelig irriterende. Kontringen kom pga en feilpasning på andreballen etter en corner. Helt unødvendig... EDIT: Føler faktisk jeg ble litt redusert i denne kampen. Spillet loadet ikke de oppdaterte lagene, så jeg manglet Fredrik Stoor, Koné og Ossou, i tillegg til Singhs nye rating. Dette gjorde at jeg måtte sette Doffen som høyreback, og spille med Dos Santos og Ogude på høyre-SM-posisjonen. I tillegg brukte jeg Sæternes som Sheltons spissmakker. Jeg tror jeg kunne spilt bedre med et oppdatert lag. Er enig at jeg scorte tidenes drittmål. Men alt i alt følte jeg at jeg var best (og ditt mål var ganske kjipt og, jeg spilte det aleine gjennom rett fra mitt eget frispark). Jeg syns personlig at jeg spilte dårlig (noe som jeg mener etter hver kamp i gruppespillet ), men alt i alt tenkte jeg bare på å gjennomføre kampene med seire, så kommer nok storspillet i utslagsrundene. Takk for kampene! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hva sier du til å ta kampene, Latias? Vi er vel slått ut begge to, men vi må jo få spilt kampene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Hanske 3-3 man_utd100 GG. Lå lenge under 3-1, men Crouch/Bale kombinasjonen berget poenget på overtid. Masse lag var det også, men det er ikke særlig overraskende. Vi brukte en snau halvannen time på å få spilt én kamp. PSN er utrolig. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Christian992? Er du her? Oi, så ikke den før nå. Men ja Kan spille i kveld forresten, gruppe B! Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Christian992? Er du her? Oi, så ikke den før nå. Men ja Kan spille i kveld forresten, gruppe B! eg kan spele no! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Må desverre trekke meg. Har ikkje lengre kontroll og kommer ikje til å kjøpe ny i nærmere fremmtid. Beklager Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Christiaan922 - Kvalheimaren Arsenal - Yeovil Kamp 1: 1-2 Kamp 2: 3-3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 hva skjedde? Ledet 5-0, 85 min spilt, PSN klikker, må logge av, logger på igjen, sjekker profilen, tap har blitt registrert, kontrollen blir slengt i veggen, den tar kvelden. Wild guess. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Christiaan922 - Kvalheimaren Arsenal - Yeovil Kamp 1: 1-2 Kamp 2: 3-3 Confirmed. Jeg sleit litt i den første kampen. Jeg er fargeblind mellom rød og grønn, og tilfeldigvis var fargene på draktene våre røde og grønne også. Det var utrolig vanskelig å få oversikt over hvor spillerne mine var. Men fortjent seier allikevel. Endret 21. mai 2011 av Christiαn Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 hva skjedde? Ledet 5-0, 85 min spilt, PSN klikker, må logge av, logger på igjen, sjekker profilen, tap har blitt registrert, kontrollen blir slengt i veggen, den tar kvelden. Wild guess. Da hadde nok ikje kontrollen fart til helvette. Men prøver å droppe quittinge, motspilleren rundspillte og provosert på alle mulige måter. Varm i topplokket og der tok kontrollen kvelden. Standard dette, Online eksistere ikje lengre. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 jeg kan spille gruppen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå