Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XXIII

Latias

Anbefalte innlegg

Kan spille litt seinere i kveld. Sånn rundt 22/23-tida, om ikke det er for seint. :p
Jeg kan da! :) Men fikk ikke lagt deg til tidligere? Prøvde å legge til "Christiaan992", men fikk bare beskjed om at den ID'en ikke fantes? :p Vet ikke om jeg skrev feil eller hva...

922

Christiaan922 er riktig ja. Ser nå at Latias har skrevet feil. Amatør altså. :no::innocent:

Nei og nei... Slike feil kan ikke gå ustraffet hen :p Da prøver jeg på nytt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Christiaan922 er riktig ja. Ser nå at Latias har skrevet feil. Amatør altså. :no::innocent:

Nei og nei... Slike feil kan ikke gå ustraffet hen :p Da prøver jeg på nytt!

Enig. Jeg foreslår poengtrekk!

Oh wait, ingen poeng å trekke... :roll:

Lenke til kommentar

mjelcus 3 - 1 Christiaan922

Christiaan922 0 - 0 mjelcus

Fire fortjente poeng til mjelcus. Den andre kampen klart bedre enn den andre for min del. I den første kampen var forsvar et fremmedord for meg, du fikk gratissjanser hele tida, men det problemet fiksa jeg i den andre kampen. Men gud hvor mange cornere du fikk. :ph34r:

edit: leif

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

mjelcus 3 - 1 Christiaan922

Christiaan922 0 - 0 mjelcus

Fire fortjente poeng til mjelcus. Den andre kampen klart bedre enn den andre for min del. I den første kampen var forsvar et fremmedord for meg, du fikk gratissjanser hele tida, men det problemet fiksa jeg i den andre kampen. Men gud hvor mange cornere du fikk. :ph34r:

edit: leif

Andre kampen gikk en del tregere en den første... Var til tider litt kjedelig i kamp nummer 2 :p Ja, hadde jeg bare scoret på noen av de cornerene!! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...