Latias Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Jeg kan store deler av morgendagen. Passer det? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Greit, logger på nå jeg! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Kriss - Jørgen 2-0 2-2 Kjipt å ikke ta 3 poeng i siste kampen etter å ha bommbet aleine med keeper to ganger på rad. Men er fornøyd med 4 poeng til sammen mot Jørgen. Følte ikke spillet mitt satt, og Jørgen fintet meg på ræv en del ganger Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Jgiggs 0 - 2 Kriss (RK: Pato) Jgiggs 2 - 2 Kriss Synes jeg fortjente mer enn 1p her. Den første kampen hadde jeg vunnet 11 mot 11, det er jeg bombesikker på, bommet sjanse på sjanse selv med 10 menn. Det røde til Pato var latterlig, og det er så typisk at jeg skal få RK på den ene sklitaklingen min i løpet av en kamp, imot dine ti - elleve. Ikke spurtet jeg med Pato heller, bare stoppet et angrep. Andre kampen tar jeg ledelsen 2 - 0, og sjanse nummer tre burde også blitt et mål, men så kommer Barrios inn og du slår høy gjennombrudd etter å ha lagt igjen ball, noe jeg oppfatter, men siden jeg lagget litt fikk jeg hverken stoppet nummer en eller to. Synes generelt ikke du var så altfor imponerende denne kampen heller, men statistikken taler iallfall din vei denne kampen. En seier og ett tap kunne jeg vært fornøyd med, men jeg synes jeg ble snytt her. Pato er den kanskje viktigste spilleren for meg når jeg spiller med Milan, og jeg måtte klare meg uten han i nesten to kamper. Edit: Ser tonen er litt surmaget i dette innlegget, det er absolutt ikke intensjonen. Du kan lite med hva dommeren dømmer, og du hadde nok fortjent seieren i andre kamp (selv om det ikke føltes sånn etter at du kom tilbake og scoret x2, men du hadde jo hele 2. omgang). Første kampen derimot følte jeg at jeg var klart best, selv ti mot elleve (jf. de to gangene keeperen redder 100 % sjanser og et par andre store). Tapet av Pato var også stort og surt. I tillegg avsluttet du ubeseiret rekken min på 8 online. Takk for kampene Du fintet meg vekk en del ganger selv. Endret 17. april 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg er ikke så komfortabel med Dortmund ennå, og sliter med å finne rytmen med de. I første kampen blir du straffet for feilene du gjør i forsvaret, og gir meg to ganske lette goller. I andre kampen spiller jeg ganske dårlig, og du leder fortjent til pause. Byttet om til 3-4-1-2 og da fikk jeg til mer framover. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg hadde faktisk tenkt til å velge Dortmund selv. Jeg hadde jo ikke valgt lag før jeg spilte mot deg, men siden du valgte dem falt valget på Milan. Den første feilen er stor, ja (1. kamp). Den andre kommer egentlig av at jeg gir helt opp. Jeg skal uansett komme sterkere tilbake mot Latias (og han siste). Fortsatt i gruppespillet og jeg har enda ikke spilt en hel kamp med stjernespilleren min. (Redigerte også forrige innlegg) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 @ Espen. Joda, var mye her som ble skrevet i frustrasjonen etter kampene, beklager det.Lett for å bli furten når en blir rundspilt og taklet de få gangene en får pittelitt til. Det ble bare litt mye i kampene som eg ikke fikk til og som eg følte som urettferdig der og da, men når vi snakker om urettferdig så fikk vel du din dose i første kampen, aner ikke hvor mange gangene du traff stengene eg men det var ikke få Eg har i bunn og grunn bare 3 kamper igjen å spille, 1 mot Brann89 og 2 mot Cryflopp, så eg kan like godt spille disse ferdig for å unngå mer kvalme og tull med tabeller osv, OG ha en mulighet til å gå ned med flagget til topps Så om det er greit så tar eg gjerne de tre siste kampene. 2 Lenke til kommentar
Mjelcus Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Noen i gruppe B som vil spille? Kan egentlig store deler av dagen i dag Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Kan spille litt seinere i kveld. Sånn rundt 22/23-tida, om ikke det er for seint. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Gruppe C? Anyone? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg er hos Espen, greit om jeg spiller fra hans bruker? Hilsen Kriss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Gjør hva du vil, jeg kommer til å tape uansett. :!: Logger på nå. Lenke til kommentar
Mjelcus Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Kan spille litt seinere i kveld. Sånn rundt 22/23-tida, om ikke det er for seint. Jeg kan da! Men fikk ikke lagt deg til tidligere? Prøvde å legge til "Christiaan992", men fikk bare beskjed om at den ID'en ikke fantes? Vet ikke om jeg skrev feil eller hva... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Kriss 3-1 man_utd100 Kriss 3-2 man_utd100 GG. Første kampen var enveiskjøring. Får et lite håp med 2-1 reduseringen mot slutten, men Kriss svarer umiddelbart tilbake og den kampen er avgjort. Siste kamp var langt mer jevnere. Holder uavgjort lenge i førsteomgang, men så scorer han to på ett minutt. Greier å få to reduseringer utover i kampen, men det ble for tøft. Fortjener ikke noen poeng når jeg gang på gang bommer alene med keeper. Hutton ofret seg da Kriss kontret mot slutten, noe som dessverre gjør han utilgjengelig til neste kamp. Kommer til å savne han dypt! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Kan spille litt seinere i kveld. Sånn rundt 22/23-tida, om ikke det er for seint. Jeg kan da! Men fikk ikke lagt deg til tidligere? Prøvde å legge til "Christiaan992", men fikk bare beskjed om at den ID'en ikke fantes? Vet ikke om jeg skrev feil eller hva... 922 Christiaan922 er riktig ja. Ser nå at Latias har skrevet feil. Amatør altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå