Celso Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Kan spille nå om du har tid, lunatic? eller noen andre i gruppen! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Vi kan prøve Espen, men om det lagger for fælt så blir det bare en kamp nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 1-1 0-5 Trekker meg fra cupen. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 1-1 0-5 Trekker meg fra cupen. den første kampen er jo katatrofe fra min del, 3-4 i stolpen og 190 misser alene med keeper, at jeg får 4 av 6 poeng er nitrist. Måten lunatic spiller de siste 30 minutten gjorde at jeg mast all respekten. Makan til dårlig taper. Taklinger uten hensikt, ut med keeper, plutselig er han vekke, trikser bak med ballen. Sånne som irriterer meg mest på fifa. 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Ja syns synd på deg i første kampen. Andre kampen så ga eg faen etter du begynner å feire med roboten, se repriser osv etter du ikke gjorde NOE av det den første kampen, så takk deg selv. Hadde eg ville quite så hadde eg gjort det lenge før, for du scoret mange mål og eg var uten sjangs for du trillet ball i hatt med meg. Og de eg har spilt mot kan sikkert skrive under på at eg ikke oppfører meg slik, men som sagt du kan skylde på deg selv, du hadde meg i kne og vel så det, ingen grunn til å provosere ytterligere ved å juble hemningsløst, se repriser av mål osv osv. Men er slutt for min del uansett Kos deg med poengene. Endret 16. april 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Har ikke skjønt hva som er så galt med å se litt repriser, varer jo ikke spessielt lenge.. trenger ikke være barnslig fordi noen er bedre enn deg i fifa.. quitte cupen fordi noen feirer litt? jaja.. EDIT: noen fra gruppen min som er med i kveld? Endret 16. april 2011 av Kriss^ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Quitte cupen gjør eg pga laggen som eg hadde i kampen mot Brann89 og siden det ikke ble bedre i andre kampen mot Espen så regner eg med det ikke blir bedre heller. Er ikke LITT repriser vi snakker om heller, hadde typen gjort det fra starten av og generelt gått inn for å provosere så greit, men når han ikke gjør noenting av det i første kampen,da skipper vi begge repriser og feiringer og hele sulamitten, for så å starte med det i andre kampen når han ser han har meg i kne, og feire med roboter og villmansdansing etter å ha holdt seg for god til det i første kampen og deler av andre, blir barnslig i min bok. De få gangene eg var påvei gjennom i andre kampen,og fikk til noe som kan kalles samspill og da eg uansett ligger under med 2-3 mål så blir eg feid ned bakfra av en overkåt Crouch nevnes ikke av den godeste Espen, men som Espen så fint sa det "Sånne som irriterer meg mest på fifa", så "taklinger uten hensikt" skal du ikke nevne for høyt Espen. Ikke er eg så høy på meg selv at eg tror eg er verdensmester i Fifa heller ( slik mange her tror) så ikke derfor eg trekker meg, hadde eg kunne gått i kamp med samme betingelser som andre så hadde eg fortsatt, men når laggingen enda ikke er bedre siden sist eg var med i en cup så gidder eg ikke, da blir det bare unødvendig frustrasjon som du kanskje (?) ser. Ingen problemer med å si at Espen var bedre enn meg i to kamper, men er måten det skjer på. Tapt så det griner etter i andre cuper også uten at det har spilt noen rolle, for da har eg vertfall spilt mot ydmyke og respektfulle motstandere som klarer å vinne og fortsatt beholde motstanders respekt, om du i en cup på ett forum der folk (i teorien) møtes som venner, går inn for å drite ut og latterliggjøre motstander så kan du ikke forvente at respekten fortsetter. Men lykke til videre til alle som er med, måtte den beste vinne. Capice? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 du er en voksen kar luna og det blir litt dumt å reagere så kraftig som du gjør etter en fifa kamp. nå vet jeg ikke hvordan espen holdt på, men at det skal gå så hardt innpå deg er litt rart. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Nettopp, sier kanskje sitt om oppførselen da. Men nå blir det bare off-topic her, så eg skal la det ligge siden det (bare) er ett spill. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Skal vinne for din skyld, Luna. Skal feire robotdans og se repriser når jeg slår Espen ut av cupen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Hva får deg til å tro at du kommer deg videre fra gruppa? :!: 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 "Winning is not a sometime thing; it's an all the time thing. You don't win once in a while; you don't do things right once in a while; you do them right all the time. Winning is a habit. Unfortunately so is losing" Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Spiller BO i dag, så må vente. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Skal vinne for din skyld, Luna. Skal feire robotdans og se repriser når jeg slår Espen ut av cupen. Gjør det Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Quitte cupen gjør eg pga laggen som eg hadde i kampen mot Brann89 og siden det ikke ble bedre i andre kampen mot Espen så regner eg med det ikke blir bedre heller. Er ikke LITT repriser vi snakker om heller, hadde typen gjort det fra starten av og generelt gått inn for å provosere så greit, men når han ikke gjør noenting av det i første kampen,da skipper vi begge repriser og feiringer og hele sulamitten, for så å starte med det i andre kampen når han ser han har meg i kne, og feire med roboter og villmansdansing etter å ha holdt seg for god til det i første kampen og deler av andre, blir barnslig i min bok. De få gangene eg var påvei gjennom i andre kampen,og fikk til noe som kan kalles samspill og da eg uansett ligger under med 2-3 mål så blir eg feid ned bakfra av en overkåt Crouch nevnes ikke av den godeste Espen, men som Espen så fint sa det "Sånne som irriterer meg mest på fifa", så "taklinger uten hensikt" skal du ikke nevne for høyt Espen. Ikke er eg så høy på meg selv at eg tror eg er verdensmester i Fifa heller ( slik mange her tror) så ikke derfor eg trekker meg, hadde eg kunne gått i kamp med samme betingelser som andre så hadde eg fortsatt, men når laggingen enda ikke er bedre siden sist eg var med i en cup så gidder eg ikke, da blir det bare unødvendig frustrasjon som du kanskje (?) ser. Ingen problemer med å si at Espen var bedre enn meg i to kamper, men er måten det skjer på. Tapt så det griner etter i andre cuper også uten at det har spilt noen rolle, for da har eg vertfall spilt mot ydmyke og respektfulle motstandere som klarer å vinne og fortsatt beholde motstanders respekt, om du i en cup på ett forum der folk (i teorien) møtes som venner, går inn for å drite ut og latterliggjøre motstander så kan du ikke forvente at respekten fortsetter. Men lykke til videre til alle som er med, måtte den beste vinne. Capice? Enig Lenke til kommentar
Celso Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Quitte cupen gjør eg pga laggen som eg hadde i kampen mot Brann89 og siden det ikke ble bedre i andre kampen mot Espen så regner eg med det ikke blir bedre heller. Er ikke LITT repriser vi snakker om heller, hadde typen gjort det fra starten av og generelt gått inn for å provosere så greit, men når han ikke gjør noenting av det i første kampen,da skipper vi begge repriser og feiringer og hele sulamitten, for så å starte med det i andre kampen når han ser han har meg i kne, og feire med roboter og villmansdansing etter å ha holdt seg for god til det i første kampen og deler av andre, blir barnslig i min bok. De få gangene eg var påvei gjennom i andre kampen,og fikk til noe som kan kalles samspill og da eg uansett ligger under med 2-3 mål så blir eg feid ned bakfra av en overkåt Crouch nevnes ikke av den godeste Espen, men som Espen så fint sa det "Sånne som irriterer meg mest på fifa", så "taklinger uten hensikt" skal du ikke nevne for høyt Espen. Ikke er eg så høy på meg selv at eg tror eg er verdensmester i Fifa heller ( slik mange her tror) så ikke derfor eg trekker meg, hadde eg kunne gått i kamp med samme betingelser som andre så hadde eg fortsatt, men når laggingen enda ikke er bedre siden sist eg var med i en cup så gidder eg ikke, da blir det bare unødvendig frustrasjon som du kanskje (?) ser. Ingen problemer med å si at Espen var bedre enn meg i to kamper, men er måten det skjer på. Tapt så det griner etter i andre cuper også uten at det har spilt noen rolle, for da har eg vertfall spilt mot ydmyke og respektfulle motstandere som klarer å vinne og fortsatt beholde motstanders respekt, om du i en cup på ett forum der folk (i teorien) møtes som venner, går inn for å drite ut og latterliggjøre motstander så kan du ikke forvente at respekten fortsetter. Men lykke til videre til alle som er med, måtte den beste vinne. Capice? Å sutre over lagg, feiringer og repriser syntes jeg ærlig talt blir for dumt. Laggen preget ikke kampene noe særlig stort og feiringer og repriser gjør jeg av ren natur. Hadde aldri intensjoner om å provusere FØR du begynte med tullet ditt i slutten av kampen At dine taklinger er uten hensikt mener jeg enda og ser ikke noe galt i at jeg skrev det heller. Altså, vi snakker 30 min igjen hvor du begynner og oppføre deg som en 10 år gammel dårlig taper som ikke får lørdagsgodtet sitt, taklinger i ren frustrasjon, ut med keeper. Alt som jeg har nevnt tidligere. Mens mine taklinger er taktiske grep for å ikke slippe deg til i kampen igjen. Det kan jo faktisk ikke sammenlignes en gang, men du er unnskyldt siden jeg regner med at innlegget ditt ble skrevet i ren frustrasjon. Er også barnslig av deg å quitte cupen grunnet tap, og skylde på laggen når den knapt var mulig å legge merke til. Er enig med Kriss også forresten, spiller da feiringer og repriser så stor rolle? Det skal også sies at roboten og villmansdansingen kom etter at du begynte å kuke det til for deg selv, så der har du ingen andre å takke enn deg selv. Men greit, hvis dette er så bid deal for dere her på forumet skal jeg prøve å være mer "ydmyk" og "respektfull" som lunatic så fint vil ha det til. 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 De to beste fra hver gruppe pluss de to beste treerne går videre til kvartfinalen. Gruppe C, når kan dere? Kan fra søndag kveld, ikke før. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 I kveld eller neste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå