IcedInsanity Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Gruppe A, bare legg meg til. Kan ikke idag, men har eg dere på PSN så blir det lettere å få ting til utenom forumet. LunaticFanatic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 De to beste fra hver gruppe pluss de to beste treerne går videre til kvartfinalen. Gruppe C, når kan dere? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Kan fra mandag og utover, kan ikke love noe før det, men godt mulig jeg får tid før det. Lenke til kommentar
SindreVA Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 For sent å melde seg på ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 For sent å melde seg på ? Jepp, med mindre noen av de påmeldte trekker seg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Eg er klar gruppe A, just say when. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Eg er klar gruppe A, just say when. skal jobbe til klokken 18. Kan ta kampene våres i 19 tiden om det passer? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 jeg kan spille nå og frem til kl 16.00, da er det Chelsea kamp. Deretter ManCity-manU. Og til slutt Real - Barca. neste mulighet for å spille med meg blir så lenge som på søndag den 24 april. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Klar rundt halv 3 Cryflopp? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Luna 0 - 1 Brann1989 Hadde ikje fortjent å vinne denne kampen, men fikk et mål på overtid mot spillets gang. Fikk også rødt, noe eg ikkje skjønte noe av. Endret 16. april 2011 av Brann89 Lenke til kommentar
Mjelcus Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Noen i gruppe B som er med på en kamp nå? Tenkte jeg skulle legge til alle i min gruppe på vennelisten nå også Lenke til kommentar
Mjelcus Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Eg kan spille nå inviterer du eller? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Flaks Men vi har en kamp til. Hvor ble du av? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Luna 0 - 1 Brann1989 Hadde ikje fortjent å vinne denne kampen, men fikk et mål på overtid mot spillets gang. Fikk også rødt, noe eg ikkje skjønte noe av. Bra at du selv mener det ikke var fortjent, men hey slik er fotballen Var litt mot spillets gang, du hadde vel 1 stolpetreff og eg hadde ett i stolpen og ett i tverra, og å få den i trynet på overtid, som går i stanga og så i keeper og i mål var litt sur, men igjen slik er fotballen. Du fikk rødt på Agger ja, litt strengt siden du ikke var bakerst eller noe, men du nærmest drepte Agüero bakfra også Vi slet begge med lagg i 1 omgang, bedret seg litt (?) i andre, men var litt laggete her og der. Så en annen ting, hvorfor er det KUN slik vi spilte nå at det virker som spillerene mine (ivertfall) føles som de løper med sirup under beina, ALT går så sakte og det er i forhold til Pro Clubs, 1vs1 og alt annet Online, fatter det bare ikke. Men takk for kampen uansett, så kommer vi tilbake til kamp 2 senere. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Luna 0 - 1 Brann1989 Hadde ikje fortjent å vinne denne kampen, men fikk et mål på overtid mot spillets gang. Fikk også rødt, noe eg ikkje skjønte noe av. Bra at du selv mener det ikke var fortjent, men hey slik er fotballen Var litt mot spillets gang, du hadde vel 1 stolpetreff og eg hadde ett i stolpen og ett i tverra, og å få den i trynet på overtid, som går i stanga og så i keeper og i mål var litt sur, men igjen slik er fotballen. Du fikk rødt på Agger ja, litt strengt siden du ikke var bakerst eller noe, men du nærmest drepte Agüero bakfra også Vi slet begge med lagg i 1 omgang, bedret seg litt (?) i andre, men var litt laggete her og der. Så en annen ting, hvorfor er det KUN slik vi spilte nå at det virker som spillerene mine (ivertfall) føles som de løper med sirup under beina, ALT går så sakte og det er i forhold til Pro Clubs, 1vs1 og alt annet Online, fatter det bare ikke. Men takk for kampen uansett, så kommer vi tilbake til kamp 2 senere. Når det lagger, så føles det som oftast slik. Men slike taklinger som eg fikk rødt på i den kampen, er slik eg får mot meg nermest hele tiden og dem får kun tilsnakk. Men eg fikk rødt kort, men fikk også den viktige skåringen, så er veldig fornøgd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå