Gå til innhold

[Løst] Spørsmål angående frames per second med min PC.

Anbefalte innlegg

Så jeg lurte på en ting angående min bærbare datamskin. Det er en Acer Aspire 5100. Kjøpte den i 2007 og jeg husker at når jeg først fikk den og de første månedene så kunne den kjøre noen spill fint. Diablo 2, CS, egentlig ikke noen spill som kanskje krever så mye. Men i det siste nå så klarer den ikke engang å se på youtube uten å lagge. Men poenget mitt er, at når jeg spiller Minecraft så pleier jeg som regel å få 5-13 FPS. Men noen ganger så fyker FPS'n min i været og blir til 200 osv.

Jeg lurte på hva dette kan komme av? For å si det sånn her: Jeg lagger i ett-tre minutter, men så blir allting HELT fint i ti sekunder så lagger det igjen osv.

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har windows Vista 32-bits ja. Jeg har formatert PCn ganske så ofte med Defraggler. Men nå får jeg en ny stasjonær PC hjem som er ihvertfall bedre enn den bærbare jeg har. Den stasjonære har fungert som en arbeids PC, men regner med at den vill greie Minecraft? Kan ikke si specs akkurat nå, fordi forrige eieren sa ikke passord osv. Så må kjøpe Windows 7 Retail fra Dustinhome.no først.

Lenke til kommentar

Åhh tusen takk : ) Man har nå funnet ut at det står ett sånt merke på pcn angående windows osv, med produkt nøkkel. Så står det at den har blitt degradert fra Windows 7 Pro til XP pro. HVORFOR skjønner jeg ikke, men har nå fått send fra HP windows cder. Om det er windows 7 eller XP vet jeg heller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...