Woltox Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Når blue screen dukker opp, kan du lese en feil melding (den er kjapp til å bytte vekk, så f.eks film skjermen) Så skriver du feilen du får opp her Kommer til å få litt tekst, en feil meldings kode eks: 0x00000000D , pleier å stå nede på skjermen Eller så står det nesten helt øverst, eks: Ram error Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Last ned http://www.resplendence.com/whocrashed og start et spill du får blue screen av. Den vil gi deg kræsj logger. Men vet at gamle realetek lyd drivere kan gi deg blue screen når du spiller bfbc2 Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Last ned http://www.resplendence.com/whocrashed og start et spill du får blue screen av. Den vil gi deg kræsj logger. Men vet at gamle realetek lyd drivere kan gi deg blue screen når du spiller bfbc2 Tror ikke jeg får blue Screen lenger, den bare fryser.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Da er det noe annet som er galt. maskinen min har selv frøset nå i det siste. Fikk et tips på itpro om å ta ut alle unødvendige deler som ikke trengtes for å starte maskinen, og da funka det. Så er det bare å fortsette å sette inn deler til den fryser igjen. Endret 4. mai 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Da er det noe annet som er galt. maskinen min har selv frøset nå i det siste. Fikk et tips på itpro om å ta ut alle unødvendige deler som ikke trengtes for å starte maskinen, og da funka det. Så er det bare å fortsette å sette inn deler til den fryser igjen. Problemet er at den fryser når jeg spiller pc spill, og ikke ellers. Endret 4. mai 2011 av paali10 Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Problemet er at den fryser når jeg spiller pc spill, og ikke ellers. Du har montert brikkene i riktige slotter? 1 og 3. Personlig ville jeg testet med 1 brikke av gangen i slott1 med memtest Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Problemet er at den fryser når jeg spiller pc spill, og ikke ellers. Du har montert brikkene i riktige slotter? 1 og 3. Personlig ville jeg testet med 1 brikke av gangen i slott1 med memtest Hadde ikke det før men har fikset det nå. Edit: Har deaktivert det innebygde skjermkortet i hovedkortet nå, det betyr at jeg hadde 3 skjermkort før... Kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Du har vel skjermkort driverene(de nyeste)? Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Du har vel skjermkort driverene(de nyeste)? Ja. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Eddit: Jeg trur kansje strømforsyningen er litt for liten for 2 stk. Det funker ok på skrivebord etc. Men når du starter et spill så trekker skjermkortene mere, og da kansje for mye for strømforsyningen.. NB: Jeg er ikke 100% sikker Endret 5. mai 2011 av Woltox Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Ossen strømforsyning? Det skrev jeg tideligere, Corsair TX 650W Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det skal i teorien holde med den PSUen der på dei to skjermkorta. Prøv bare med 1 en god stund å se for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Det skal i teorien holde med den PSUen der på dei to skjermkorta. Prøv bare med 1 en god stund å se for sikkerhetsskyld. Har brukt det ene i et halvt år og det er ikke noe problem. Edit: Kan det ha noe med northbridge driver og gjøre? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hva med å bruke det andre, å bare det en liten stund ? Må bare beklage viss det er et dumt spørsmål. Begynner å bli tom for ideer etter å ha lest gjennom tråden Endret 5. mai 2011 av sveibuen Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Hva med å bruke det andre, å bare det en liten stund ? Må bare beklage viss det er et dumt spørsmål. Begynner å bli tom for ideer etter å ha lest gjennom tråden Ja kan jo prøve det Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hva med å bruke det andre, å bare det en liten stund ? Må bare beklage viss det er et dumt spørsmål. Begynner å bli tom for ideer etter å ha lest gjennom tråden Ganske sikker på at jeg har funnet problemet, når jeg kobler skjermen på det andre skjermkortet så fungerer det ikke. Skal snakke med Komplett om å få bytte det Endret 5. mai 2011 av paali10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå