paali10 Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Noen som kan svare på spørsmål om diskfeil? Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Kunne det vert en ide og teste dem i crossfire? Eller er det stor sjanse for blue screen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Du kan prøve. Får du bluescreen, er det no galt.. Men installer ny driver etter du har satt opp CFX Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Du kan prøve. Får du bluescreen, er det no galt.. Men installer ny driver etter du har satt opp CFX Har nyeste driver Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Når du har satt inn begge kortene med cfx bro, installer driver på nytt. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Når du har satt inn begge kortene med cfx bro, installer driver på nytt. Har prøvd det. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Hei igjen! Pcen har frøset flere ganger i det siste (f. eks så frøs den når jeg skrudde den av, slik at den stod på lenge før jeg måtte bruke knappen på kabinettet.), har en mistanke om at dette har noe men RAMen og gjøre..? Har lastet ned nyeste oppdatering til skjermkort, og har ikke fått blue screen i crossfire enda ''lagger'' også litt på spill av og til. Tror faktisk at dette også har noe med RAMen og gjøre. Er ikke sikker på det jeg sier, takker for andre meninger/svar. Endret 30. april 2011 av paali10 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hvilke spill "lagger" det på? Crossfire/SLI har det problemet at når du får fps under 40 vil du oppleve "microstuttering". Søker du på youtube finner du videoere av dette. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Hvilke spill "lagger" det på? Crossfire/SLI har det problemet at når du får fps under 40 vil du oppleve "microstuttering". Søker du på youtube finner du videoere av dette. Det går greit på GTA IV. (ikke full grafikk) På Crysis 2 så føler jeg ikke at det er helt normalt. (mer ''skurrete'') Det samme på Black Ops. Tror det har noe med RAM og gjøre.. ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Skru av Crossfire og prøv da også, om det ikke hakker er det microstutter. I verste fall kan 70 fps med Crossfire oppleves som 35 fps. Vsync vil kanskje hjelpe litt da. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Får denne meldingen veldig ofte: ''Skjermdriveren har sluttet og virke og har blitt gjennopprettet'' Fungerer uten Crossfire. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 bump Hvor mye spenning kjører du på? 1,5v? De skal ha 1,65v OCZ DDR3 PC3-10666 Platinum Low Voltage Dual Channel Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 bump Hvor mye spenning kjører du på? 1,5v? De skal ha 1,65v OCZ DDR3 PC3-10666 Platinum Low Voltage Dual Channel Hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 bump Hvor mye spenning kjører du på? 1,5v? De skal ha 1,65v OCZ DDR3 PC3-10666 Platinum Low Voltage Dual Channel Hvordan finner jeg ut det? Hjelp? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Gå inn i bios. Alt av volt instillinger skal stå der. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Gå inn i bios. Alt av volt instillinger skal stå der. Jeg fant netopp ut at de to RAM brikkene mine stod paa siden av hverandre, det betyr at jeg ikke fikk utnytte "dual channel" teknologien i de. Har ogsaa satt "DDR" volten fra 1,5 til 1,635. (rett under 1,65) (vet ikke om dette er rett) Er ikke sikker paa om dette kan ha noe med "Blue screen" eller at pcen fryser og gjore. Haaper dere kan svare paa dette. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 jo det kan helt klart være årsaken, sjekk også om timings og hastigheten på de er korrekt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det kan være Årsaken. For lav volt kan føre til ustabilt system, og at maskinen fryser og Restarter hele tiden. Har noen lignende problemer selv... Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg fant netopp ut at de to RAM brikkene mine stod paa siden av hverandre, det betyr at jeg ikke fikk utnytte "dual channel" teknologien i de. Har ogsaa satt "DDR" volten fra 1,5 til 1,635. (rett under 1,65) (vet ikke om dette er rett) Riktig! Er ikke sikker paa om dette kan ha noe med "Blue screen" eller at pcen fryser og gjore. Haaper dere kan svare paa dette. For svak spenning kan gi bluescreen ja. OCZ brikkene er kjent for å være kresne på spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå