The Crusher Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ja, last opp alle filene her. Det er en logg for bluescreenen, så jeg kan finne ut hvilken driver det var, om det var en driver. om det ikke var noen driver står det bare hardware.. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Ja, last opp alle filene her. Det er en logg for bluescreenen, så jeg kan finne ut hvilken driver det var, om det var en driver. om det ikke var noen driver står det bare hardware.. Jeg kunne ikke laste opp filtypen.. ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Pakk inn filene med programmet winrar eller 7zip. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Pakk inn filene med programmet winrar eller 7zip. Her er filene. (vedlegg) Minidump.rar Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 den ene kom av ntoskrnl.exe. Slik jeg har forstått det er dette kjernen i windows.. de andre kom av atikmpag.sys som er skjermkortdriver. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 den ene kom av ntoskrnl.exe. Slik jeg har forstått det er dette kjernen i windows.. de andre kom av atikmpag.sys som er skjermkortdriver. Ok, hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 du kan prøve en eldre/nyere driver av til skjermkortet. Siden du har AMD kort så kan du laste ned fra amd.com. ntoskrnl.exe vet jeg ikke hvordan du får fikset, kan jo hende skjermkortet fikk den til å krasje, så nå kan vi se litt bort fra den. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 du kan prøve en eldre/nyere driver av til skjermkortet. Siden du har AMD kort så kan du laste ned fra amd.com. ntoskrnl.exe vet jeg ikke hvordan du får fikset, kan jo hende skjermkortet fikk den til å krasje, så nå kan vi se litt bort fra den. Har, den nyeste skjermkort driveren fra AMD.com Men det er litt kjipt å laste ned en eldre driver da, pga at da får jeg ikke utnyttet alle funksjoner.. Stemmer ikke det? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nå vet ikke jeg hvordan det er med eldre drivere, da jeg ikke har prøvd det. Men det er mange som har fått maskinen til sin å fungere med eldre drivere enn de nyeste. De nyeste kan ha bugs, men det kan de gamle også ha.. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Nå vet ikke jeg hvordan det er med eldre drivere, da jeg ikke har prøvd det. Men det er mange som har fått maskinen til sin å fungere med eldre drivere enn de nyeste. De nyeste kan ha bugs, men det kan de gamle også ha.. Huff og huff, burde ikke AMD ha en eller annen ''patch'' for dette? Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Hva med å ''disable'' ULPS? Endret 14. april 2011 av paali10 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Har du testet rammen på pcen din? Memtest86 ? Lurer sterkt på at det kan ver den som har begynt å ta kveld. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Har du testet rammen på pcen din? Memtest86 ? Lurer sterkt på at det kan ver den som har begynt å ta kveld. Nei, jeg har ikke testet den. Men jeg disablet upnp, og det ser ut som det fungerer. Har fortsatt litt av det at den henger seg opp. Endret 15. april 2011 av paali10 Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Hvordan tester jeg RAMen? Hvordan kan jeg bruke Memtest86 på 64 bit Windows? Endret 15. april 2011 av paali10 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 memtest86 er ikke noe windows program. Last ned .iso filen og brenn ut med ImmgBurn. Start opp fra cd'n. Da tester den ram Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 memtest86 er ikke noe windows program. Last ned .iso filen og brenn ut med ImmgBurn. Start opp fra cd'n. Da tester den ram Ok, skal prøve. Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Har ikke platen som kan brukes til det nå. Finnes det et annet lignende program, som ikke krever plate? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Om du har en plate med ubuntu på, så har den memtest også Lenke til kommentar
paali10 Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Om du har en plate med ubuntu på, så har den memtest også Har ikke det. Da fikk jeg Blue Screen igjen... HD 6870 Crossfire = FAIL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå