Deathbrick Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 hei, jeg hadde en tråd her på forumet i februar om akkurat dette men jeg gikk vekk fra ider og fant på noe nytt. Så det jeg lurer på er: Jeg har denne datan her: hp Det vill nok ikke bety så mye når jeg skal kjøpe det kabinettet her: kabinett Det jeg lurer på er om dette her vill passe inn. Prosessor:Link Hovedkort:link Skjermkort:link Vill disse komponentene passe sammen og hvilken strømforsyning må jeg bruke da? Takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Du oppgraderer ikke PCen, du kjøper ny. Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 mente du det sarkastisk? jeg veit jeg fikser en del her nå, men jeg trenger de komponentene for mitt bruk, jeg kjøpe pcen i november i fjor, men de viste seg at jeg trenger mere fart og kraft, og nå har jeg penger til å gjennomføre dette så jeg trenger hjelp... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er ikke sarkastisk. Selg den PCen du har nå bare. Fordi du skal nå kjøpe kabinett, hovedkort, cpu, gpu og strømforsyning. Sleng på en harddisk og ram så har du en helt ny PC. Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 hvordan skal jeg for solgt denne da? finn.no ? og det er ikke så mye å skryte av, hva tror du jeg ville fått for den? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 En kompiss fikk solgt sin packard bell pc (som var enda mer skrøpelig enn hpen din) for 4k. Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 kjøpte den for 9000kr da :O overpriset som bare f*en men hva tror du jeg ville fått for den? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Om du ikke trenger to PC-er er det nok like greit å selge den du har nå, og kjøpe ny. Er du heldig får du kanskje 4-5000 for den, men elektronikk taper seg veldig i verdi med en gang noen tar på det. Til strømforsyning vil det vel være passende med 750-850W tror jeg. Corsair har noen du kan se på. Forresten jeg synes tråden passer bedre under "Hjelp til kjøp og salg av PC", er det greit om jeg flytter den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå