Tiktiki Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er det slik at batteriet på Macbooken blir dårligere dersom jeg lar det gå helt ut? Macen min er forholdsvis ny, ett år gammel. Lenke til kommentar
Pondi Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nei, Les denne og bli klok: http://support.apple.com/kb/ht1490 Gir deg svar på det du lurte på. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg har en svært begrenset forståelse av batterier, men såvidt jeg skjønner er det ikke om å gjøre å maksimere antallet ladesykluser. Med andre ord: du bør både bruke hele batteriets kapasitet fra tid til annen og unngå å ha dette som daglig rutine. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Nå finnes det NiCd og NiMH hver sin egen fordel og ulempe. Beste for batteriet, er helst klart å brukes helt opp også lade den igjen. Aller beste er å lade batteriet opp, og ha den i et skap å ikke bruke den til man trenger batteriet, da varer det nok 1 år før batteriet trengs å lades opp. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Nå finnes det NiCd og NiMH hver sin egen fordel og ulempe. Trådstarters maskin har ingen av disse teknologiene: denne har et LiPo-batteri med helt andre egenskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå