AnonymDiskusjon Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Dette er ufattelig ydmykende for meg å gå ut på nettet å spørre om, men det har plaget meg altfor mye til å ikke finne ut av hva det er. For 3-4 dager siden begynte jeg å føle ubehag rundt anus, og nå i det siste har det tatt litt mer av; det gjør vondt å gå, sitte, bøye seg og gå på do, spesielt å gå på do. Sist jeg var på do blødde det ganske mye og det gjorde veldig vont å tørke seg. Så, er det noen som har noe anelse av hva det kan være? Og hva jeg burde gjøre? Postet av anonym: 6fda415b5ddd1d23f2e7224128bf3831 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Suprise buttsex? Nei jeg aner ikke, gå til legen du. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg er ingen doktor, men er blodet lyst eller mørkt? Mener å huske at hvis det er lyst blod så er det mest sannsynlig ikke farlig, altså du har et sår i "utkanten" av hullet. Det kan så klart gjøre jævlig vondt, og du kan få en doktor til å gi deg en salve eller noe i den duren, men det er mest sannsynlig ikke farlig. Hvis blodet er mørkt derimot så er det mer alvorlig og det kan være et sår dypere inn i anus, da du burde komme deg til en lege. Hvis dette er så alvorlig at det gjør vondt å bare gå så anbefaler jeg deg å gå til lege. Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Muligens driter du med dårlig teknikk. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 hemoroider. du burde kjenne langs kanten av anus om du har noen harde klumper. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Blod i avføring er alltid bekymringsverdig. Det kan nemlig være noe ufarlig, men det kan jo også være kreft. Kreft i tarmen er en av de vanligste krefttypene. Du må til legen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå