Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i anus, hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Dette er ufattelig ydmykende for meg å gå ut på nettet å spørre om, men det har plaget meg altfor mye til å ikke finne ut av hva det er.

For 3-4 dager siden begynte jeg å føle ubehag rundt anus, og nå i det siste har det tatt litt mer av; det gjør vondt å gå, sitte, bøye seg og gå på do, spesielt å gå på do. Sist jeg var på do blødde det ganske mye og det gjorde veldig vont å tørke seg.

Så, er det noen som har noe anelse av hva det kan være? Og hva jeg burde gjøre?

Postet av anonym: 6fda415b5ddd1d23f2e7224128bf3831

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen doktor, men er blodet lyst eller mørkt? Mener å huske at hvis det er lyst blod så er det mest sannsynlig ikke farlig, altså du har et sår i "utkanten" av hullet. Det kan så klart gjøre jævlig vondt, og du kan få en doktor til å gi deg en salve eller noe i den duren, men det er mest sannsynlig ikke farlig. Hvis blodet er mørkt derimot så er det mer alvorlig og det kan være et sår dypere inn i anus, da du burde komme deg til en lege.

Hvis dette er så alvorlig at det gjør vondt å bare gå så anbefaler jeg deg å gå til lege.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...