Lasse Ma Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hei. En kompis av meg drar over dammen snart og jeg vurderer å be han kjøpe batterigrep til mitt D7000. Noen som vet hva grepet ligger i pris over disk i Usa? (ikke nettpriser) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) $222.53 ($242.28 inkl sales tax) BH Photo Video hadde hvertfall sist jeg var i USA samme priser på nett som i butikk. Hvilken by skal han til? BH ligger i New York. Endret 13. april 2011 av datating Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 $222.53 ($242.28 inkl sales tax) BH Photo Video hadde hvertfall sist jeg var i USA samme priser på nett som i butikk. Hvilken by skal han til? BH ligger i New York. Han skal til Los Angeles. Er BH Photo Video en spesielt rimelig butikk eller er dette veiledende for butikker i Usa? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 BH Photo Video er nok blant de rimeligere og har en vanvittig utvalg! Var i Los Angeles i sommer, men da jeg ikke trengte noe fotoutstyr da, så sjekket jeg ikke opp fotobutikker. En jeg vet ligger der er Samys som skal ha $249.95 ($274.32 med sales tax) på internett. Butikkpris kjenner jeg ikke til. Alternativet blir jo evt. å bestille fra Amazon og få det levert til hotellet/stedet du bor. Det koster $222.17 der og ingen salex tax kommer i tillegg. Du kan velge 1 eller 2 dags frakt f.eks. uten at det koster mange kronene. Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Ble 249 dollar for grep og 59 dollar for batteri, sier meg meget fornøyd med pris:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå