Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (FA-cup)

Latias

36 stemmer

1. 1. Hvem går til finalen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre å ha rike eiere, enn å ha eiere som påfører klubben gjeld.

På samme måte som inkjøpte smykker betyr mere enn titler. City var ikke på banen i dag. Det vi sog var en kamp mot pengedoping og FA og det skulle jo bare mangle at vi tapte

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Man kan si hva man vil. Man får kanskje EN stor sjanse i en kamp, tar man den så vinner man kanskje. Men nei, vi fikk ikke det. Vi fikk TO, like FUCKINGS store til SAMME mann. Han presterer å bomme begge, når han skal være 30m signering og en av verdens beste spillere. Da går man ut av Cupen i semi finalen IGJEN, og taper mot Manchester City. Carrick fucket opp for målet, men Berbatov ødela hele kampen og bestemte allerede utfallet som meg og Game visste kom til å skje. Man kan score 3 hat trick i løpe av en seesong i november, desember, januar februar, men det er for å komme oss opp til de store kampene i april og mai.

Og når den første store kampen HANS kom iforhold til trofe? Failed. Fucking failed. And we failed. Enough said. FUCK OFF.

Lenke til kommentar

Jeg driter i å slenge dritt om Carrick, og Berba, men fy faen så ræva Evra er. Den råtne mannen der kunne dratt til Inter i fjor, hadde ikke gjort meg en dritt. Han er den dårligste backen pdd. i PL til å posisjonere seg.

Scholes har vært utrolig tam spiller etter nyttår, mye feilpasninger og bidrar ikke med så mye lenger.

Synd at jeg ikke skal på SW i kveld for da hadde jeg druknet sorgene...

edit: Ok, jeg vil slenge dritt om Berbatov også. Han er en ubrukelig spiller i en 4-5-1 formasjon. 21 scoringer i PL, og ingen scoringer i cuper? Må jo være en grunn til det.

HAN ER NOEN GANGER UBRUKELIG TIL TROSS FOR AT HAN ER TOPPSCORER I PL.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Jepp, Berbatov skulle aldri i verden ha startet denne kampen. Chicharito har vist seg som spilleren som takler å putte mål når det er vinn eller forsvinn og det hadde han gjort om han hadde hatt det United-laget som spilte de første 20 minuttene bak seg. Etter det var det totalkollaps. Berbatov har ikke avgjort en eneste jævla cupkamp i United-trøya, bortsett fra kampen mot Spurs i forfjor. Bøtta straffen mot Everton i neste kamp gjorde han også. Han eier ikke mentalitet for de store kampene. Greit nok å bøtte på med mål mot lag som Wigan, Birmingham og Blackburn, men han kollapser jo totalt om han ikke får tur fra første stund. Den sutringa der har jeg ingenting til overs for uansett hva han presterer ellers.

Carrick søpler deg også til med en pasning på grunnskolenivå og Scholes gidder jeg ikke snakke om engang. Han må jo skjønne at de taklingene ikke fungerer etter hundrevis av unødvendige kort. Utrolig at en midtbanespiller med så mye ro skal være så elendig i taklinger.

Gratulerer, City. United fortjente et tap etter de siste 70 minuttene der.

Og til laget: Å ryke ut mot Leeds og City på to år? Kyss meg i ræva.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Og husk.- All dritten vi får pga dette er bare et bevis på vår storhet. På vår verdi.

Hvordan ser Liverpool og Arsenal supporterne på dette? Foretrekker de moneywhores eller ærlig fotball?

Hvertfall ikke tvil om hvilket lag eg hadde foretrukket om disse to møtte city/chelsea.

Hadde helt klart foretrukket Liverpool foran Chelsea City og Arsenal. (Arsenal pga deres manglende satsing på britiske spillere)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som West Ham fan, håper jeg at dette tar Citys tanker av kampen deres mot oss, slik at vi får en pitteliten mulighet på seier.

Foretrekker Man Utd framfor City av åpenbare grunner, men er ikke helt galt med færre troféer på Utd, samt forhåpentligvis et City som går på ræva i sin sjanse på første store trofé på 35 år i finalen.

Lenke til kommentar

Og husk.- All dritten vi får pga dette er bare et bevis på vår storhet. På vår verdi.

Kan hende jeg tar feil. Men det virker som dere får mest dritt fra dere selv.

Hvordan ser Liverpool og Arsenal supporterne på dette? Foretrekker de moneywhores eller ærlig fotball?

Hvertfall ikke tvil om hvilket lag eg hadde foretrukket om disse to møtte city/chelsea.

Elske liverpool, hate united, drite i resten.

Lenke til kommentar

I heile mitt fotballiv har eg fått ManUtd trykt nedover meg frå både media og fans/"fans", så eg ser helst at dei aldri vinn noko igjen uansett motstandar.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kan hende jeg tar feil. Men det virker som dere får mest dritt fra dere selv.

Hehe. Vert inne på samme tanken og har fortalt hva jeg mener om det. Men svaret er som regel at det ikke er drittkasting. Det er kritikk. Tror noen har noe å lære der. Er ikke helt sikker på at det ikke er meg selv

Scholes usikker på fremtiden

Vær så snill, si at du legger opp.

Berbatov ut - inn med en ny midtbanespiller som faktisk kan skåre regelmessig med mål. Som Chelsea, City, Liverpool, Arsenal og alle andre store klubber har.

Kos deg med seieren du nå

• Liker 1
Lenke til kommentar

City/Chelsea anytime, rett og slett pga hatforholdet til United. Ikke misforstå meg, jeg "hater" City/Chelsea, men hatet er langt mer kunstig enn United/Spurs.

Endret av Vestaa
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde faen ikke gjort meg noe om Rio hadde brukt en neve på Balotelli, hadde dritet i den karantenen han hadde fått i etterkant. Balotelli er så uspiselig at jeg ikke finner ord på det.

Vel. Nei, pga karantenen. Vi har et seriegull å kjempe om. Og tenk hvilken triumf det blir om vi vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...