Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (FA-cup)

Latias

36 stemmer

1. 1. Hvem går til finalen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LFC-mentalitet du. Vil eg absolutt ikkje seie, det har heller noko med at jo lenger tid det går før City får til noko, jo meir pengar vil det gå i sluket og jo større problemer vil klubben få når det blir lagt tak på pengebruken. FA-cupen er ikkje den viktigaste turneringa vi er med i, på langt nær, med ligaen som det klart viktigaste og deretter CL grunna dei vanvittige økonomiske fordelane av å gjere det godt der. Det ville vere strålande om vi kunne vinne FA-cupen, noko eg også trur vi gjer om vi først kjem til finala. Problemet er at det vil nok også City gjere om dei kjem dit, og difor må vi slå City, ikkje spele oss til ei finale.

Lenke til kommentar

Har absolutt ikkje lyst å sjå City i ei finale med mogelegheit for å vinne eit trofé og for min del er det klart viktigare å hindre det, enn at vi ender opp i finala, det blir heller ein bonus.

Blæh, LFC-mentalitet det der. For meg er det viktigere å vinne cupen. Om vi greier å hindre City på veien, får være en bonus.

Enig. Å vinne fa-cup er mye viktigere. Alle disse ønskene om doom og gloom hos hatlag er klart prioritert under suksess for Manchester United

Dessuten er jo sesongen til City alerede er epic fjasko selv om de vinner fa-cupen

Lenke til kommentar

Hvorfor spiller ikke Chicha anyway? Han er den i form, hadde vært 1-0 done and dusted. Dette er for dårli,g hvorfor spiller han putselig alene på topp for oss? HVOR er Chicha. Rooney facepalm, tc47 facepalm x10. FUCKING hell. Der gikk FA Cupen for sure, I know it too Game.

For et spill av Carrick Scholes Park før første miss også.. og dritbra av Nani på andre sjansen. Eneste som manglet: noe HELT greit fra Berba bare for å fikse stillingen. Men nei. Fucking hell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...