Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (FA-cup)

Latias

36 stemmer

1. 1. Hvem går til finalen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som gjør meg nervøs før denne kampen er det faktum at taper vi, så serverer vi mest sannsynlig FA-cuptrofèet til City. En finale er jo en finale, men City bør slå både Bolton og Stoke 7/10 ganger i en finale. Jeg blir kvalm av tanken på å se City-spillerne juble vilt hemningsløst på matta etter å slått oss, og ihvertfall etter å ha vunnet en eventuell finale.

610x.jpg

For ikke å snakke om det fantastiske banneret som må tas ned på Old Trafford.

Jeg er derimot heller ikke like nervøs som jeg var mot Chelsea, men det er ene og alene på grunn av at FA-cupen imo har tapt seg noe de siste sesongene, og ikke kan måle seg i størrelse og glamorøsitet med Champions League.

Nå er det fotballspilling med noen kompiser som står på timeplanen for min del, før det er på med Giggs-drakt og opp-psyking til kickoff.

Vil dele en fantastisk film med dere, tidenes største United-legende uten tvil.

http://www.youtube.com/watch?v=tgEA95Ut2z8

Hands down.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen - la meg presisere - INGEN, tar deg seriøst lengre, Saitek. Hold kjeft.

Vi får se hvem som får rett etter kampen. Men å si at en FA-cup semifinale, mot selveste Manchester City er enkelt, er naivt.

Du blir nok ekstremt skuffet når du ser tusen lyseblå storme banen etter kampslutt, og banneret på Old Trafford blir fjernet.

Lenke til kommentar

Ingen - la meg presisere - INGEN, tar deg seriøst lengre, Saitek. Hold kjeft.

Vi får se hvem som får rett etter kampen. Men å si at en FA-cup semifinale, mot selveste Manchester City er enkelt, er naivt.

Du blir nok ekstremt skuffet når du ser tusen lyseblå storme banen etter kampslutt, og banneret på Old Trafford blir fjernet.

du tar jo feil hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tippar dette fort kan verte ein tøff og jevn kamp som kan verte avgjort av kven som har den beste innstillinga, gir mest og sjølvsagt tek dei sjansane ein får. Håper vi får igang Nani og Valencia på kantane, for i midten kan det bli trangt og mykje kjemping med to sentrale trearar.

Har absolutt ikkje lyst å sjå City i ei finale med mogelegheit for å vinne eit trofé og for min del er det klart viktigare å hindre det, enn at vi ender opp i finala, det blir heller ein bonus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har absolutt ikkje lyst å sjå City i ei finale med mogelegheit for å vinne eit trofé og for min del er det klart viktigare å hindre det, enn at vi ender opp i finala, det blir heller ein bonus.

Blæh, LFC-mentalitet det der. For meg er det viktigere å vinne cupen. Om vi greier å hindre City på veien, får være en bonus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...