Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (FA-cup)

Latias

36 stemmer

1. 1. Hvem går til finalen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er en jævla vits, vet du det? Fullstendig lavmål, både fra deg og andre her inne.

Ulempen med å ha så mange supportere av et lag? Man får søppel med på lasset.

Bestemte meg med en gang Berbatov bommet å ikke gidde å kommentere oppgulpet jeg visste enkelte kom til å komme med. Men må bare si word up, the truth, spot on, osv.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig bannet eg til Tv'en da Berba bommet alene med Hart og så på innlegget til Nani rett etterpå men å gi han ene og alene skylden for at vi røk mot City blir så fantastisk feil og useriøst at eg har ikke ord.

Berbatov er en KLASSESPILLER, men han er fortsatt ett menneske, og de gjør feil like fullt og helt som oss andre, da betyr ikke prislappen som spilleren har noen verdensting.

Det er ingen eg er mer glad for å ha på dette United laget enn Berbatov, han er en magiker og ser ting og får til ting som andre bare kan drømme om og han fortjener all den rosen han får, bare så synd at noen kun fokuserer på de få feilene han gjør.

post-97018-0-88599100-1303139210_thumb.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke Berbatov sin skyld at vi tapte semien. Jeg er generelt i mot denne syndebukk jakten en del driver med og og det samme gjelder her. Han bommet ja, og burde ha satt minst en av dem. Men spørsmålet blir så veldig komplisert. Hvorfor mistet vi initiativet i kampen? Hvorfor slapp vi inn målet? Hvorfor kom vi til få andre scåringsmuligheter.

På en annen side. Vi har levert en del sterke resultater i en periode med beinhardt kampprogram og mange vanskelige motstandere. At det gikk galt i en av kampene er ikke så veldig mystisk

Skylder på FA jeg :) er enkelt det

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Prøver du å dra igang igjen diskusjonen? Ser du løper innom trådene og poster små kommentarer nå ;)

Selv om eg merker eg ikke skjønte mye av hva du skrev.

Nei, herregud. Dere legger skylden på FA og sier at dere taper pga dere ikke har muligheten til å bruke Rooney. Jeg er fullstendig klar over Rooney's ferdigheter, men jeg mener at når dere sitter på spillere som Berabtov og Hernandez, burde de også klare å score mål uten Rooney, det burde også United klare. Dere kan da for all del ikke være avhengig av at Rooney skal være der.

Lenke til kommentar

Berbatov er en KLASSESPILLER, men han er fortsatt ett menneske, og de gjør feil like fullt og helt som oss andre, da betyr ikke prislappen som spilleren har noen verdensting.

Men Torres er ikke et menneske, er han? Han kan man hakke løs på så mye man vil.

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...