Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (FA-cup)

Latias

36 stemmer

1. 1. Hvem går til finalen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller sjelløs i Unitedsupporternes øyne, enn arrogant i alle andres øyne

Må nok skuffe deg om du virkelig tror det bare er United-supportere som mener dere er sjelløse, for det går nok så mye, mye lenger enn det.

Og forresten. Not arrogant. Just better. Carefree.

Lenke til kommentar

En seier for folket ja. Hvilket folk er dette? De city supporterene som en gang i blandt kryper frem av hulene sine når de øyner noe som de tolker som medgang, men som ellers ikke viser seg? Folket som synes det er helt ok å få milliarder i gaver andre lag må sloss om.

At dere eller Chelsea ikke vinner ligaen er helt utrolig. Hva om Fergie eller Wenger hadde fått resursene som Chelsea og City hadde brukt? De som lager gull av gråstein gang på gang

Når det er sagt så sier jeg ikke at dere ikke skal støtte klubben deres i motgang. Men å juble så mye over å klare å slå oss med sånne fordeler i en cup i en sesong som må være en av de største fjaskoene i historien er komisk.

Stå bak laget deres men vis litt ærverdighet og ikke oppfør dere som en tiåring som har fått to iser i stedet for en

Vet ikke hvilken styrke du har på United brillene dine, men Chelsea vant ligaen i fjor, og slo rekorden i antall scorede mål også.

Og ang å ha ærverdighet og ikke klare å oppføre oss, du er faktisk et kronksempel på det. Jeg skal vedde på hvordan oppførselen din hadde vært hadde United vunnet. La andre ha det litt morsomt av at dere blir slått litt nedpå jorda igjen.

Det kan ikke sammenlignes. Hadde vi vunnet hadde det vert en seier for fotballen. Da hadde sporten seiret over pengedoping og FA

Lenke til kommentar

Hvorfor er han arrogant da?

Bare synes det er morsomt at en klubb som består av 90 % medgangssupportere kaller andre sjelløse. Takk Solskjær du, ellers hadde du sikkert ikke interessert deg fra United engang.

Morro at slike som deg har fasiten på alt. Bare fordi du ikke visste om United før Solskjær havnet der, så betyr ikke det at du er den eldste personen her inne.

Tipper mange her inne fikk øynene opp for United lenge før Solskjær inntok Old Trafford. Og du kan liksågodt slutte å trekke opp til diskusjoner, alle har sikkert skjønt at du ikke er ute etter å debattere, bare provosere. Du trekker frem den ene kommentaren etter den andre i ett desperat forsøk på å få en sjangs til å slenge dritt...ikke kan eg huske å ha sett deg rundtom her når United vinner, men de få gangene de taper så kommer du løpende som en vårkåt hingst.

Slutt med det, det blir bare så trist.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare synes det er morsomt at en klubb som består av 90 % medgangssupportere kaller andre sjelløse. Takk Solskjær du, ellers hadde du sikkert ikke interessert deg fra United engang.

Selv om det du sier skulle være sant er det bedre å heie på et lag på grunn av tidenes mest sympatiske nordmann enn en kriminell russer som nærmest egenhendig har startet en ukultur som ødelegger fotballen.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Morro at slike som deg har fasiten på alt. Bare fordi du ikke visste om United før Solskjær havnet der, så betyr ikke det at du er den eldste personen her inne.

Tipper mange her inne fikk øynene opp for United lenge før Solskjær inntok Old Trafford. Og du kan liksågodt slutte å trekke opp til diskusjoner, alle har sikkert skjønt at du ikke er ute etter å debattere, bare provosere. Du trekker frem den ene kommentaren etter den andre i ett desperat forsøk på å få en sjangs til å slenge dritt...ikke kan eg huske å ha sett deg rundtom her når United vinner, men de få gangene de taper så kommer du løpende som en vårkåt hingst.

Første gangen jeg kommenterer noe her, men okei, har forsovet vært innom når dere har vunnet også og da ser jeg at holdningen deres er totalt motsatt. Da er alt annet rævva og dere er best og dere slenger dritt til alle når dere vinner, som f.eks. da dere slo Chelesa. Ikke kom her å si noe annet.

Ja, er selvfølgelig klar over at mange her inne er blodfans og blør for laget. Men jeg personlig har et forhold til United supportere som er oppvokst under Solskjær perioden. De skiller jeg forsovet lett ut ved at de sier "ManU", da forstår jeg hvor liten respekt og forhold dem har til klubben. Sier ikke at dere er det, men sier at dere er kanskje blant de 90 % som elsker klubben over alt, men husk at dere har ekstremt mange medgangssupportere kontra andre klubben, naturlig nok.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, er selvfølgelig klar over at mange her inne er blodfans og blør for laget.

Tror "mange" er en sterk overdrivelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rio forsøker å oppdra Balotelli via Twitter

http://www.dagbladet.no/2011/04/17/sport/fotball/rio_ferdinand/manchester_united/manchester_city/16223843/

hehe det tok ikke lang tid. Rio er alltid morsom å følge på twitter etter visse kamper.

Haha. Skulle likt å se Balotelli og Ferdinand på en øde øy. Kan tenke meg at de er to rake motsetninger og dømt til å havne i konflikt med hverandre hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...