Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (FA-cup)

Latias

36 stemmer

1. 1. Hvem går til finalen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har ingenting å si om det blir gjort med vilje eller er et uhell. Var det noen som fikk knottene i trynet idag?

Nani fikk knottene til en City-spiller i trynet og ble indirekte beskylt av ITV-kommentatoren for å filme.

Han mente City bare burde spille videre når Nani lå nede og "overspilte".

Lenke til kommentar

Chelsea og City er verdiløse. Dere får sikkert trofeet deres men det er bare verdt trofeets vekt i sølv.

For det er Unitedsupporterne som har fasiten på om et trofe er verdt noe eller ikke. For min del lar jeg gleden jeg og andre supportere føler etter å ha vunnet et sølvtøy være svaret på verdien. Det er det som er viktig, ikke hvordan andre supportere mener at en klubb bør drives. Uansett hvem som eier klubben identifiserer jeg han aldri med Chelsea. Spillere kommer og går, klubbdrakten består.

Lenke til kommentar

Chelsea og City er verdiløse. Dere får sikkert trofeet deres men det er bare verdt trofeets vekt i sølv.

For det er Unitedsupporterne som har fasiten på om et trofe er verdt noe eller ikke. For min del lar jeg gleden jeg og andre supportere føler etter å ha vunnet et sølvtøy være svaret på verdien. Det er det som er viktig, ikke hvordan andre supportere mener at en klubb bør drives. Uansett hvem som eier klubben identifiserer jeg han aldri med Chelsea. Spillere kommer og går, klubbdrakten består.

Hvem prøver du å overbevise? Oss eller deg selv?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvem prøver du å overbevise? Oss eller deg selv?

Antyder du at jeg ikke vet hvor sterkt mitt ståsted som Chelseasupporter er? Jeg skrev et dypere innlegg med mitt synspunkt, for å prøve å få dere til å forstå at det er andre ting en eieren som taler for en klubb sin verdi. Men jeg har allerede erfart at Unitedsupportere generelt er trangsynte på dette området. Uansett så orker jeg ikke å starte i gang en diskusjon her nå, det fører ikke til noe som helst.

Lenke til kommentar

Så utrolig fortjent, ikke bare pga spillet i dag, men med tanke på hvor lenge city har ligget nede og nå har en veldig bra mulighet til å reise seg litt. Dessuten er det helt utrolig å lese innleggene til folk her inne, dere fortjener virkelig all den motgangen dere kan få - jeg er klar over at adrenalinet er ekstra høyt i øyeblikket men dette blir bare dumt. Jeg har aldri opplevd et blindere og arrogantere(er det et ord? nei men det får gå) folkeslag en manusupportere på dette forumet, og generelt rundt forbi. Det gjør seieren enda bedre, selv om jeg driter en lang i begge lagene. Dere gir smålig en ny betydning.

En seier for folket, de gode, og for fotballen utvilsomt.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så utrolig fortjent, ikke bare pga spillet i dag, men med tanke på hvor lenge city har ligget nede og nå har en veldig bra mulighet til å reise seg litt. Dessuten er det helt utrolig å lese innleggene til folk her inne, dere fortjener virkelig all den motgangen dere kan få - jeg er klar over at adrenalinet er ekstra høyt i øyeblikket men dette blir bare dumt. Jeg har aldri opplevd et blindere og arrogantere(er det et ord? nei men det får gå) folkeslag en manusupportere på dette forumet, og generelt rundt forbi. Det gjør seieren enda bedre, selv om jeg driter en lang i begge lagene. Dere gir smålig en ny betydning.

En seier for folket, de gode, og for fotballen utvilsomt.

Du får ha velkommen som fotballsupporter. Om bare ti år kan du si at du har vært City-supporter i et helt tiår. Det blir stort.

Lenke til kommentar

Hehe, en seier for folket? Det må være folket som ikke respekterer fotball som sport. Alle som gjør det holder ikke med et dopa lag som City, uavhengig av at de i dag vant smått fortjent. De har brukt milliarder på nye spillere, og at de en eller annen vakker dag skulle slå storebror var uungåelig. Jeg var dypt nede ved kampslutt, men jeg forsto fort at det ikke er tid til å grave seg ned på grunn av dette. Vi har ligaen i vår hule hånd, og vi er fortsatt et av fire lag som kjemper om Champions League-tittelen. Det at City skal spille cupfinale mot Bolton eller John Carew kan ikke måle seg med det.

Det er også helt fantastisk å lese innlegg av supportere fra andre klubber som titter fram når det går dårlig for United. For aldri er det vel så mye aktivitet i en tråd som når United har tapt en viktig kamp? Det herligste eksempelet er denne Emils1, underholdende å lese det du skriver, og du viser at vår nedtur er det viktigste for en Chelsea(?)-supporter. Det er et prov på at vi er det aller største laget i England, og hverken Chelsea, Arsenal, City eller tilogmed Liverpool er i nærheten. Jeg elsker United, og jeg vet at dette maskineriet reiser seg igjen umiddelbart. Påstanden din om at man må bruke penger for å lykkes faller jo også på sin egen urimelighet i disse tider, da Barcelona motbeviser dette til de grader. Men jeg er jo fullt klar over at dette er argumentet dere i Chelsea- og City-leiren er nødt til å gjemme dere bak. Trofèet dere eventuelt vinner er verdiløst, og at dere feirer seieren i dag som et trofè i seg selv, beskriver vel egentlig det.

_44360435_kk8getty.jpg

David Bernstein er nok den som feirer aller mest i kveld, for jeg tror Rooney hadde vippet denne kampen til vår fordel. Forøvrig likte jeg ikke aggresjonen av United-spillerne etter kampslutt, det trigger bare City-leiren enda mer, og sørger for at seieren nok smakte noen hakk bedre. Usj.

Jeg er ikke ute etter å sleike ræv, men lenge leve ekte fotballag som United, Arsenal og Liverpool. Unner ikke lag som Chelsea og City annet enn pest og kolera.

Har prøvd å drukne sorgene i dag, men på tross av Erik og Kriss-konsert og masse smårips på fylla, ble det en tidlig kveld. Heldigvis er påskeferien fortsatt ung, så det er bare å se frem til fantastiske fotballkamper og fyll og fanteri hver eneste kveld. Herlig!

• Liker 6
Lenke til kommentar

En seier for folket ja. Hvilket folk er dette? De city supporterene som en gang i blandt kryper frem av hulene sine når de øyner noe som de tolker som medgang, men som ellers ikke viser seg? Folket som synes det er helt ok å få milliarder i gaver andre lag må sloss om.

At dere eller Chelsea ikke vinner ligaen er helt utrolig. Hva om Fergie eller Wenger hadde fått resursene som Chelsea og City hadde brukt? De som lager gull av gråstein gang på gang

Når det er sagt så sier jeg ikke at dere ikke skal støtte klubben deres i motgang. Men å juble så mye over å klare å slå oss med sånne fordeler i en cup i en sesong som må være en av de største fjaskoene i historien er komisk.

Stå bak laget deres men vis litt ærverdighet og ikke oppfør dere som en tiåring som har fått to iser i stedet for en

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En seier for folket ja. Hvilket folk er dette? De city supporterene som en gang i blandt kryper frem av hulene sine når de øyner noe som de tolker som medgang, men som ellers ikke viser seg? Folket som synes det er helt ok å få milliarder i gaver andre lag må sloss om.

At dere eller Chelsea ikke vinner ligaen er helt utrolig. Hva om Fergie eller Wenger hadde fått resursene som Chelsea og City hadde brukt? De som lager gull av gråstein gang på gang

Når det er sagt så sier jeg ikke at dere ikke skal støtte klubben deres i motgang. Men å juble så mye over å klare å slå oss med sånne fordeler i en cup i en sesong som må være en av de største fjaskoene i historien er komisk.

Stå bak laget deres men vis litt ærverdighet og ikke oppfør dere som en tiåring som har fått to iser i stedet for en

Vet ikke hvilken styrke du har på United brillene dine, men Chelsea vant ligaen i fjor, og slo rekorden i antall scorede mål også.

Og ang å ha ærverdighet og ikke klare å oppføre oss, du er faktisk et kronksempel på det. Jeg skal vedde på hvordan oppførselen din hadde vært hadde United vunnet. La andre ha det litt morsomt av at dere blir slått litt nedpå jorda igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...