Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Scooteren Kveles!

Anbefalte innlegg

Hei.Har et problem med scooteren min,hvor den kveles hvis jeg spyler vann på tennpluggen. Problemet er jo selvfølgelig at scooteren plutselig kan stoppe hvis det er bløtt når jeg kjører.Noen ideer hva problemet kan være? Dårlig tennplugg?

Endret av lien1994
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.Har et problem med scooteren min,hvor den kveles hvis jeg spyler vann på tennpluggen. Problemet er jo selvfølgelig at scooteren plutselig kan stoppe hvis det er bløtt når jeg kjører.Noen ideer hva problemet kan være? Dårlig tennplugg?

Uten og ha noen som helst anelse, men synes du det høres ulogisk ut at en tennplugg som blir spylt ned ikke fungerer? Tenn ett bål og hell vann på det, blir ikke mye pølsesteking da.

Men som sagt så har ikke jeg noen anelse, men jeg går utifra at en tennplugg ikke tenner hvis den er klissklass!

Lenke til kommentar

Uten og ha noen som helst anelse, men synes du det høres ulogisk ut at en tennplugg som blir spylt ned ikke fungerer? Tenn ett bål og hell vann på det, blir ikke mye pølsesteking da.

Men som sagt så har ikke jeg noen anelse, men jeg går utifra at en tennplugg ikke tenner hvis den er klissklass!

Problemet var jo at scooteren stoppet hvis det var bløtt på vegen,eller at det regnet.så vi spylte med hageslangen for å finne ut om det var ved tennpluggen problemet lå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...