lien1994 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Hei.Har et problem med scooteren min,hvor den kveles hvis jeg spyler vann på tennpluggen. Problemet er jo selvfølgelig at scooteren plutselig kan stoppe hvis det er bløtt når jeg kjører.Noen ideer hva problemet kan være? Dårlig tennplugg? Endret 13. april 2011 av lien1994 Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hei.Har et problem med scooteren min,hvor den kveles hvis jeg spyler vann på tennpluggen. Problemet er jo selvfølgelig at scooteren plutselig kan stoppe hvis det er bløtt når jeg kjører.Noen ideer hva problemet kan være? Dårlig tennplugg? Uten og ha noen som helst anelse, men synes du det høres ulogisk ut at en tennplugg som blir spylt ned ikke fungerer? Tenn ett bål og hell vann på det, blir ikke mye pølsesteking da. Men som sagt så har ikke jeg noen anelse, men jeg går utifra at en tennplugg ikke tenner hvis den er klissklass! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Sjekket at tennplugghetta sitter godt, og er vanntett? Lenke til kommentar
lien1994 Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Sjekket at tennplugghetta sitter godt, og er vanntett? Den sitter godt.men er vel tydeligvis ikke vanntett,hvis den stopper p.g.a fukt. Endret 13. april 2011 av lien1994 Lenke til kommentar
lien1994 Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Hei.Har et problem med scooteren min,hvor den kveles hvis jeg spyler vann på tennpluggen. Problemet er jo selvfølgelig at scooteren plutselig kan stoppe hvis det er bløtt når jeg kjører.Noen ideer hva problemet kan være? Dårlig tennplugg? Uten og ha noen som helst anelse, men synes du det høres ulogisk ut at en tennplugg som blir spylt ned ikke fungerer? Tenn ett bål og hell vann på det, blir ikke mye pølsesteking da. Men som sagt så har ikke jeg noen anelse, men jeg går utifra at en tennplugg ikke tenner hvis den er klissklass! Problemet var jo at scooteren stoppet hvis det var bløtt på vegen,eller at det regnet.så vi spylte med hageslangen for å finne ut om det var ved tennpluggen problemet lå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå