Gå til innhold

Oldschool innspirert låt på nye veier.


Meningsmåling.  

5 stemmer

  1. 1. Hvordan syns du låten var?

    • Veldig bra
      0
    • Fengende
      2
    • Helt grei
      2
    • Dårlig
      2
    • Ikke min musikk smak så jeg står nøytral.
      1
    • Utrolig bra låt, men litt for mye autotune (vokal effekter)
      0
  2. 2. Hvilken sammeneheng syns du passer denne låta best?

    • Festival (Hove, Quarten, Ugå,)
      1
    • Fest
      1
    • Offentlig (skole arrangement)
      2
    • Hvor som helst.
      1
    • På radio
      2
    • På jobb.
      0


Anbefalte innlegg

Da er altså gruppen T&T, ute med en ny låt. Det jeg rett og slett lurer på er hva dere syns om låten, så jeg har satt opp en liten meningsmåling på denne posten.

 

Feel free, til å kommentere på kommentar seksjonen nedenunder. Setter veldig pris på tips og triks, greit nok med litt pepper, men syns dere rett og slett sangen er dårlig så heller svar med dette på meningsmålingen istedenfor å legge igjen en ''unødvendig'' kommentar.

 

All annen respons positiv som negativ med innhold skal jeg forsøke å svare så godt som jeg kan.

 

- Thor

 

Link til sangen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=KQ0QXV_oWmU&feature=player_detailpage

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken sammeneheng syns du passer denne låta best?

 

Her burde dere lagt til ett "negativt" alternativ, slik som du har på den over. (dårlig / ikke min musikk smak) altså noe slikt som: Ingen steder, ikke offentlig eller noe slikt.

 

Hvis folk ikke synes noe om sangen, så er det kjekt at de skal få kunne svare noe lignende på andre spørsmål også.

Lenke til kommentar

Hvilken sammeneheng syns du passer denne låta best?

 

Her burde dere lagt til ett "negativt" alternativ, slik som du har på den over. (dårlig / ikke min musikk smak) altså noe slikt som: Ingen steder, ikke offentlig eller noe slikt.

 

Hvis folk ikke synes noe om sangen, så er det kjekt at de skal få kunne svare noe lignende på andre spørsmål også.

 

Sant nok, men om man har en negativ mening og ikke mener den har noen sammenheng med verden stemmer man bare dårlig.

 

For jeg er ikke ute etter å knekke ned gruppen, bare ute etter mer material og jobbe med.

 

Og om noen sier den ikke burde spilles noe sted tas ikke dette som et tips. Viss du ser denne tankegangen.

Lenke til kommentar

Hvis man skal stemme, så må man svare på alle (begge) spørsmålene, det er ikke mulig å svare på bare en. Så slik det er nå er det bare mulighet for de som liker sangen å stemme.

 

 

Og om noen sier den ikke burde spilles noe sted tas ikke dette som et tips.

 

Hvis noen sier de helst ikke vil høre det noen steder, så er jo det ett hint om at det høres feil ut i noens ører. Du kan ikke forvente at du bare skal få ros og tips.

Hvis du skal ha poll, så bør du ha varierte svaralternativer, slik at alle får svart det de synes.

 

EDIT: Mitt tips til gruppa er at de skal kvitte seg med autotune, skaffe seg litt ekte hip hop beats og jobbe med tekstene og flowen.

Endret av Mikaeru
Lenke til kommentar

Hvis man skal stemme, så må man svare på alle (begge) spørsmålene, det er ikke mulig å svare på bare en. Så slik det er nå er det bare mulighet for de som liker sangen å stemme.

 

 

Og om noen sier den ikke burde spilles noe sted tas ikke dette som et tips.

 

Hvis noen sier de helst ikke vil høre det noen steder, så er jo det ett hint om at det høres feil ut i noens ører. Du kan ikke forvente at du bare skal få ros og tips.

Hvis du skal ha poll, så bør du ha varierte svaralternativer, slik at alle får svart det de synes.

 

EDIT: Mitt tips til gruppa er at de skal kvitte seg med autotune, skaffe seg litt ekte hip hop beats og jobbe med tekstene og flowen.

 

Supert, da har man noe man kan jobbe med. Det er greit nok at alle skal få si hva de mener, men, jeg vil ikke bare høre sangen er dårlig. Da vil jeg vite et mer begrunnet svar hvorfor er den dårlig, hva kan hjelpe og hva må til for at den enkelte person skal like musikken,

 

Vi har flere sanger som vi gjerne deler med folk, men da bygger vi disse opp med hva vi får av ros å kritikk, gjerne høre hva som er bra og hva som er dårlig. For det og få et svar som ikke hjelper noen ting hjelper ikke oss.

 

Jeg er ikke ute etter å frelse befolkning fra å bli frigitt fra sangen, bare å vite hva som må jobbes med for vår del. Men du har gitt brukbare tips og dette skal tas i betraktning ved produksjon av de neste låtene.

Lenke til kommentar

husk at det bare er tips da. :) Dere som artister trenger ikke bøye dere etter hva folk ønsker. (med mindre dere prøver å bli kjente? Da er i hvert fall ikke old school veien å gå.)

 

Hvis dere skal legge ut flere sanger, ser jeg frem til å høre de. :)

 

Nei det er veldig sant, old school rap er lite poppulært lengre. Hehe, Sant nok men folket må få det de ønsker. Vi har fått laget noe mer moderne sammen med en dj, kan poste den ut her.

 

Men takk for tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...