kommentatoren Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Nettopp fått min første smarttelefon (HTC Desire S), og allerede funnet noen veldig nyttige Apps fra Android Market. List opp noen av dine beste apps til inspirasjon for andre. (Trenger ikke liste opp alle "standard" apps eller alle du har lagra på mobilen). Her er noen av mine beste: IMDB (Internet Movie Data Base) Norsk TV-Guide Flyplass Pro Sporing (Posten) Photoshop Express (Adobe) Norsk Tipping Mobilspill Dropbox Endret 13. april 2011 av kommentatoren Lenke til kommentar
entotrefirfem Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Facebook Where's my droid - sykt praktisk, må prøves! Push-ups og Advanced Task Killer Free Lenke til kommentar
oleva Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Mine "must have" i urangert rekkefølge: Catch Notes Business Calendar TV Show Favs WIMP TuneIn Radio Quickoffice Kjekke i tillegg: mVideoPlayer (leser subs) Faktura (for Telenorkunder) TrueCaller Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Kommer jo ann på hvilken mobil du har, men hvis jeg skal være litt ekkel mot iOS brukerne så er det at vi får alle Angry Birds appene gratis mens de ikke gjør det (Med mindre de jailbreaker iPhonen sin, men det er en annen sak Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 - Angry Birds - Evernote - Slingplayer Kunne ikke klart meg uten Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 MIne favoritt apps: RomManager Spotify AlarmClock plus 3G watchdog Telenor Faktura Norsk Tipping TED Air Titanim backup Wolfram Alpha SwiftKey (Keyboard) ConnectBot Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Opera Mini for mindre databruk ved surfing på mobilnett. Google Reader. Twitter. Da har jeg så jeg klarer meg på togturen både til og fra jobb. Ellers er Go SMS en bra erstatning for innebygd SMS-klient (brukte Handcent før), og FML er kjekk å ha dersom jeg har gått tom for lesestoff. Og så er WiMP en selvfølge (eller Spotify om man foretrekker det). Ellers bruker jeg ikke noen apper utover det som følger med Cyanogen 7. Eller jo, jeg har installert Kindle og kommet et stykke uti Moby Dick, men det er litt traurig å lese bøker på telefonen, så jeg vet ikke om jeg kommer til å gidde å fullføre Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Splittet ut en off topic diskusjon til denne tråden Tilbakemeldinger tas som vanlig på PM og ikke i tråden! Lenke til kommentar
kommentatoren Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Det var mange gode forslag her som jeg har prøvd ut. Et par av disse er et must: - TrueCaller - SwiftKey - Telenor Faktura Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Eneste som er ordentlig viktig for min del er dropbox og mpddroid. Alt annet blir bare fyllestoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå