V_B Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hei. Jeg lurer på om noen kan forklare meg et problem som har oppstått. Sist uke fikk jeg et problem med pc`en som krevde at jeg kjørte gjennoppretting av systemet. Da jeg hadde kjørt gjennoppretting ville ikke WinXP starte, og jeg fikk derfor en snill kar til å se på pc`en. Han så på maskinen og mente at det var problemer med harddisken, og at Windows XP sitt oppstartsspor var ødelagt/korrupt. Han klarte dog å installere Windows 7. Hva menes med at Windows XP sitt oppstartsspor er ødelagt? Jeg har også tidligere (i Mars) hatt problemer med harddisken, og jeg måtte sende pc`en på reperasjon. Harddisken ble byttet, og jeg fikk datamaskinen tilbake i slutten av Mars, men jeg syntes den er treg (kan være fordi jeg har brukt en raskere stasjonær i mellomtiden). Jeg har nå hatt pc`en i 2 uker, og så får jeg problemer med Windows igjen. Neste spørsmål er derfor. Kan det være hardware feil som lager dette problemet? Det er helst ønskelig å kjøre WinXP på maskinen, da maskinen er en HP Compaq 110c. Håper på svar. På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå