South_Bridge Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nå har jeg reinstallert den lille Asus EEE pcen min, og det er en nøysom prosess med å installere og avinstallere stuff. Er det noen som har noen tips til programmer som kan lage nøyaktige avbildninger av hele EEEen (begge partisjonene, innholdet på C+D) Hadde sett for meg et program som lager noen ISOs som enten kan lagres på nettverket eller på en/flere disk(er). Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Ghost programmer bruker ikke ISO Norton bruker vel .GHO mens True image bruker vel .tib formatet. f.eks på slike programmer Norton ghost, Acronis True Image. Kan du si hvilken operativsystem du trenger det til? For meg ser det ut som windows. Er det linux er det enklere å lage en minnepenn installasjon. Har du windows 7 ultimate, finnes det gjenopprettningalternativer. Alternativer til dette er basert på windows 2008 server der man lager nettverkinstallasjon med RIS/Windows Deployment Services men forstår denne løsning blir dyrt, da du må ha windows server og stasjonær maskin. Nå antar jeg du har recovery CD også, så server alternativet er neppe alternativ for deg. Endret 13. april 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå