lyon Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Noen som spiller på PC og har lyst på litt achievements jakt? Jeg er spess ute etter den hvor man må tjene opp 50000 skillpoints i en wave. Vi trenger kun å være 2 stk, men krever at du er litt god og gidder å spille en del uten å gi opp. Endret 13. april 2011 av lyon Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Jeg kan godt være med her altså Er i level 53 så jeg har spilt en del BulletStorm. Endret 3. mai 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
lyon Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2011 Stemmer:) Jeg fant en måte på youtube å greie 50.000 sp på og trodde det skulle være gankse greit, men har prøvde en del med en god tysker og det er faktisk vanskelig. Så spørs om vi klarer det 2 stk. Å finne 4 stk som vet hva de driver med er også veldig vanskelig. lol har du noen du spiller med? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2011 Ikke en som vil legge inn flere timer på en kveld med Bullestorm til PC. Kan spør bror min men tviler da han orker såvidt å game med meg ca 1 time med Bulletstorm Lenke til kommentar
lyon Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2011 Hehe, akkuratt, tranger 1,5-2,5 time på 20 runder med evt flere forsøk per wave. Iallefall når en er 2 stk. Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 21. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg prøvde det spillet med en gang det kom ut, men jeg fant ut at det hakket litt for mye, det gled ikke så fint, jeg vet ikke helt om det var i og med at det var helt nytt eller om det var pcen min, så hvordan er det nå? Lenke til kommentar
lyon Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mai 2011 Spiller glatt nok hos meg iallefall. Hva er PC specsa dine? Lenke til kommentar
sportyboii Skrevet 22. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2011 Beklager, jeg sjekket nærmere nå, og det spillet jeg mener er ; all points bulletin! My mistake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå