Konnis Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hei, Jeg bestilte søndag kveld et skjermkort fra pckiosken.no som jeg trenger innen torsdag. Tenkte at det gikk greit, for da ville de sende det mandag og jeg vil antageligvis ha det i morgen dersom alt går etter planen. Men jeg har prøvd å kontakte pckiosken via mail i to dager nå, ordren står som "behandlet" og jeg har ikke fått noe sporingsnummer. Leser også i ettertid at enkelte har dårlig erfaring med butikken. Noen andre som har erfaringer? Får jeg kortet i tide? Lenke til kommentar
sartori Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det er Namdal Data i Namsos som drifter Pckiosken.no, de kan kontaktes på tlf: 7427 0405. Har brukt nettbutikken et par ganger selv, men ettersom jeg selv bor i Namsos hentet jeg varene i den fysiske butikken. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Ringte dem nå nettopp. Virker som at kortet skulle bli sendt av gårde fra lager i Sandefjord i dag. Da ordner det seg vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå