xain Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 heij, vet ikke helt om det er lov å åpne en tråd om jailbreak ps3 men jeg tar da bare sjansen. jeg lurer på hvordan jeg skal jailbreak ps3 min, har søkt mye på google og youtube men klarte ikke å få det til å fungerer,, kan noen hjelpe meg å forklar hvordan jeg skal bruke det? takk for hjelp! Lenke til kommentar
xain Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Nei nei til hva? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg vil tippe at svaret er ment for den eneste setningen i ditt opprinnelige innlegg som slutter med "?". Lenke til kommentar
xain Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 hehe. så det er ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ironkiller Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 du har lov til og diskutere dette så lenge du utelokker piratkopiering (tror jeg) send meg en melding Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1290226 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå