Nickkk Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Lurte på om noen vet hva som blir den letteste og rimeligste måten å få visum for disse tre landene? Som sagt, skal på backpacking i 1 måned igjennom disse 3 landene, så egentlig så vil vi ikke oppholde oss så veldig lenge i et land. Har hørt noe om å kjøpe visum på grenseovergangene, flyplasser o.l? Noen sier at det er en fordel å søke igjennom ambassadene i Danmark og Storbritannia - andre sier det er unødvendig og koster 3 ganger prisen. Noen som har reist ned i disse landene og kan fortelle hvordan de fikk tak i visum på en grei måte ? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg har vært i Vietnam flere ganger. Før gikk det an å kjøpe visum ved ankomst på flyplassen i Saigon, men nå er det ikke lenger mulig. Det jeg gjorde var å sende passet mitt til den Vietnamesiske ambassaden i Sverige. Kostet meg 500 NOK + porto. Nå har Vietnam åpnet en ambassade her i Norge, men jeg har ikke vært der enda. Sjekk ut hjemmesiden og forhør deg Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Når jeg nettop var i vietnam kjøpte jeg bare visumet i HK. Så det kommer litt an på reiseruten din. Skal du til andre land først kan det kanskje være det greieste å kjøpe det i et naboland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå