Gå til innhold

Mot i brøstet episode

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Jeg er på utkikk etter en spesiel mot i brøstet episode som jeg ikke finner. Jeg vet ikke hva episoden handler om eller hvilke sesong den er i, men jeg mener at den er fra en av de første sesongene..

Det jeg husker fra episoden er at Nils snakker om hvor pengebingen til onkel skrue burde ligge i andeby og peker på andebykartet. Karl som sitter og leser en bok eller lignende blir selvsagt svært hissig og irritert over forstyrrelsene fra Nils.

En svært morsom scene mener jeg å huske.

Noen som vet hvilke episode jeg tenker på? Eventuellt hva hele episoden handler om slik at den er lettere å finne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en svært treffende beskrivelse på episoden du er på jakt etter fra min bekjent. God påske :)

OBS, direkte sitat:

Fant ut hvilken episode det var og her kommer litt informasjon om episoden fra wikipedia. Episoden heter "Arbeidskonflikten" og er episode nr. 24 av totalt 25 i sesong 7 (av totalt 8). Episoden handler om at Nils har problemer med med den nye bestyreren på Super'n og ender med å få sparken. Henry hjelper Nils med å få tilbake jobben.

Sender henholdsvis tre lenker med den faktiske episoden fra youtube her, hvor da den beskrevede hendelsen i denne tråden er i slutten av del 1 og over i del 2, men sender alle de tre delene =)

http://www.youtube.com/watch?v=HLi-iGxrZ5U&feature=related (DEL 1) Varer 10.01 minutter

http://www.youtube.com/watch?v=ZQr0wF29hlE&feature=related (DEL 2) Varer 10.01 minutter

http://www.youtube.com/watch?v=VsTv3TBOSdc&feature=related (DEL 3) Varer i 2.13 minutter

Satser på at dette var godt nok svar på det trådstarter lurte på også satser vi på at han blir fornøyd med det ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

er sikkert ingen svar på få på denne tråden lenger, men er det mulighet å få spørre om noen episoder til ? har flere sesonger på pc'en men vet ikke helt hva alle eposodene jeg vet er veldig bra heter.

Lenke til kommentar

jeg leter etter to episoder som jeg kommer på nå.

I den ene er nils og henry på fisketur på "kreklevattn" og jeg tror det er samme episode som "Vaktmesteren" Trond Viggo er med å reparerer rør under kjøkkenvasken hjemme hos Karl. Hvis ikke vil jeg helst vite hvilke episoder begge disse er.

Den andre episoden er den hvor Karl er kommet i overgangsalderen å begynner å kjøpe freshe klær, får dårligere syn og drømmer om en rød sportsbil som er annonsert i avisen.

Har ikke navn på episodene så hadde vært fint med sesongnummer og episodenummer, i allefall sesong :)

Lenke til kommentar

Det finnes to billige dvd-bokser med alle episodene på.

Det hjelper lite å måtte lete gjennom 141 episoder når man ser etter en spesifikk episode.

I den ene er nils og henry på fisketur på "kreklevattn" og jeg tror det er samme episode som "Vaktmesteren" Trond Viggo er med å reparerer rør under kjøkkenvasken hjemme hos Karl. Hvis ikke vil jeg helst vite hvilke episoder begge disse er.

Den andre episoden er den hvor Karl er kommet i overgangsalderen å begynner å kjøpe freshe klær, får dårligere syn og drømmer om en rød sportsbil som er annonsert i avisen.

Har ikke navn på episodene så hadde vært fint med sesongnummer og episodenummer, i allefall sesong :)

Episoden der Trond Viggo som Vaktmesteren er med, er episode er sesong 8 episode 6, «Med søkke og snøre».

Den andre episoden du spør etter har jeg ikke lykkes å finne enda. Men er mye fin info her:

http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_episoder_i_Mot_i_br%C3%B8stet

Lenke til kommentar

Det finnes to billige dvd-bokser med alle episodene på.

Det hjelper lite å måtte lete gjennom 141 episoder når man ser etter en spesifikk episode.

Episoden der Trond Viggo som Vaktmesteren er med, er episode er sesong 8 episode 6, «Med søkke og snøre».

Den andre episoden du spør etter har jeg ikke lykkes å finne enda. Men er mye fin info her:

http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_episoder_i_Mot_i_br%C3%B8stet

Takk for svar :) snedig guide, jeg fant den andre ved hjelp av den. sesong 6 episode 21

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...