Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte søt jente på jobben, hvordan finne ho igjen?

Anbefalte innlegg

Tror det bare finnes for biler. Ring politiet om du vil leke stalker (detektiv). "Halla, jeg har funnet en moped med nr. Kan dere finne ut hvem som eier denne så jeg kan ringe dem og si at jeg har den"

Hva skal du med nr. hennes når du ikke tør å spørre henne ut?

Endret av Heradon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det et register for registreringsnummer på nett?

Nei, men du kan sende følgende SMS til 2282 (koster 15 kroner):

regnr <registreringsnummer>

Redigert: Jeg regner med dette registeret inneholder opplysninger om alle registrerte kjøretøy, ikke kun biler.

Endret av Runar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skriv en lapp med feks. "Hei, jeg synes du var veldig søt. Kunne tenke meg å bli kjent med deg. Send meg en sms på 99999999 om du vil. :) Hilsen Navn."

Så gir du henne denne neste gang hun kommer innom.

Evt kan du vente til hun skal ha kvittering, si at du må skrive inn noe ekstra info på den og at det er viktig at hun leser den.

Lenke til kommentar

C'mon, grow balls! :)

Hvis dama kommer inn igjen, ingen garanti for at det skjer, må du faktisk få ut fingeren. Det å ha en lapp kan jo gi inntrykk av at du har lapper du deler ut til flere.. :hmm: Så hvis du skal gå for lappe trikset, burde du gi inntrykk av at du skriver den mens hun er der.

MEN jeg synes heller at det å snakke med folk virker best! Klistre på deg smilet, finn frem sjarmen og spør om navnet. Ut i fra svaret (dvs hvis du ikke får det eller hun nøler så kan du bare gi opp) så kan du spør etter nr eventuelt å finne på noe gang ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meg selv såpass at jeg vat at jeg aldri kommer til å spørre om nummret hennes neste gang ho kommer innom. Jeg kommer til å rødme. Jeg trenger noe som ikke er så farlig.

Postet av anonym: d369371b67f007b5f0f14f6daceece34

At du rødmer vil trolig bare være søtt og gjør det mindre farlig for jenta og gi deg nummeret. Eneste som gjør rødming negativt, er at dama er vandt med gutter som har bein i nesen, men da er håpet ute med papir lapp også ;)

Lenke til kommentar

Herregud! Hvis du ikke følger ala det jeg sier vil det ALDRI skje noe som helst. Du sier jenta er sjenert, tror hun noen gang vil ringe eller sende SMS til deg?!? Du har kanskje en sjangs om du legger henne til facebook/msn og dere kan snakke der. Det beste er som sagt å spørre rett ut.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Herregud! Hvis du ikke følger ala det jeg sier vil det ALDRI skje noe som helst. Du sier jenta er sjenert, tror hun noen gang vil ringe eller sende SMS til deg?!? Du har kanskje en sjangs om du legger henne til facebook/msn og dere kan snakke der. Det beste er som sagt å spørre rett ut.

Så han skal stalke henne, finne ut hvem hun er og så legge hun til på facebook/msn sånn helt plutselig? :p Tror det vil skremme henne vekk.

TS, gjør som er blitt foreslått tidligere, snakk med henne neste gang hun kommer.

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Problemet her ser ut til å være mangel på felles bekjente eller relasjoner som du vet om. Vet du noe om hva hun gjør på stedet du jobber? Er hun der i en jobbsammenheng, eller jobber du på en plass hvor det er naturlig at folk ferdes i hverdagen? Kanskje det går an å forhøre seg med kolleger, og høre om de vet hvem det er el.?

Endret av kjaks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...