wanna-b Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Til moderator: Jeg vet dette anses som spam, og jeg ber på mine knær om deres tilgivelse, og forhåpentligvis tillatelse, til å la denne tråden stå. Den er plassert i et forum hvor den gjør minst "skade", og rettferdig markedsføring ser uansett ikke ut til å lønne seg når man blir overkjørt av hackere og andre troll som manipulerer stemmene i konkurransen! Til dere som leser denne tråden, kan dere finne i deres hjerte en mulighet til å stemme på meg i konkurransen i linken? *link fjernet av moderator* Jeg lover pyroshow på video med bilen min som hovedrolleinnehaver om jeg vinner I en hverdag som student og fattig er dette MIN sjanse til å kunne kvitte meg med bilen som har skapt SÅ mye problemer og utgifter for meg det året jeg har eid den! Bilen kjøpte jeg av Europark sommeren for 1 1/2 år siden. Den tjente meg godt et halvt år etter store reparasjoner, før snøen kom... Bilen begynte å stoppe helt uten forvarsel. Uavhengig av fart, veiforhold eller om det lå en trailer rett bak meg. Men helst på en-felts enveiskjørte gater med trikkespor. Problemet er blitt værre og værre, og nå et år etter er det uutholdelig. Det tar meg ca 20 minutter og et bil-batteri å få start på bilen, deretter tar det maks ti minutter før den stopper igjen. Gjenta. Bilen ble sendt på verksted, hvor jeg fikk vite at jeg har det såkalte "Dreadfull timimg chain strech"-problemet (google micra k12 timing chain). En drøy 20-tusenlapp hadde fikset biffen, men selv da står jeg igjen med en filleristet bil uten bakseter, blinklys eller en eneste rett karosseriplate. Det er allerede lagt betydelige summer i bilen for å få den på veien etter europarks forkjærlighet for å treffe fartauskanter i over 50km/t hadde gjort sitt med understellet. Nå vil jeg ødelegge bilen så godt som overhodet mulig, og jobber med å få den sprengt i fillebiter av førstemann med løyve, om det måtte være forsvaret eller indre smøla fjellsprængning bryr meg ikke. Om ikke det går donerer jeg den bort til første monster-truck show på østlandet (tips mottas med takk). Dette er ikke tull, jeg hadde gjort det allerede, hadde det ikke vært for vrakpanten på bilen. Hvis du finner det i ditt hjerte å støtte denne gode saken, kanskje du kunne spredd beskjeden videre til en pyroman som står deg nær, evt. en annen med like stort hjerte som deg. Til alle studenter: Lykke til på eksamener som kommer, og til alle andre: HA EN FLOTT DAG! edit: Foresten, her er bilde av bilen som skal stemmes på, den forsvinner kanskje et par hakk nedover siden etterhvert som nye innlegg kommer til Endret 13. april 2011 av Runar Lenke til kommentar
okasin Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Har stemt på din bil + kommentar he he.. MEN du ligger laaangt etter.. så her må flere stemme !! Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Tusen takk for stemmen din Flere av de høyst rankede bilene er juks, og det er blitt meldt ifra, så målstreken er ikke så langt unna! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Beklager, men regler er regler. Tråden stenges og linken fjernes. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg