dberntzen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Hei. Usikker om jeg poster feil nå, men med tanke på lite aktivitet på forum fra tidligere håper jeg på at en vennlig moderator velger å flytte tråden. Jeg har en plan om å kjøpe en TERRATEC GRABBY USB for opptak av PS3 gameplay og har følgende spørsmål rundt dette rimelige capture cardet. - Fungerer Terratec Grabby USB slik at jeg er avhengig av å spille med AV kabler eller kan jeg velge å spille i enten AV, Component eller HDMI. Ønsker lignende kvalitet: http://www.youtube.com/watch?v=d5ppr1kHTNA Endret 12. april 2011 av Messi19 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Du kan ikke blande SD og HD utganger på PS3 så vidt jeg vet, og siden Grabby bare tar SD oppløsninger via s-video eller composite så er du stuck med å kun bruke AV-pluggen på PS3 med Composite eller S-video kabel. Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Du kan ikke blande SD og HD utganger på PS3 så vidt jeg vet, og siden Grabby bare tar SD oppløsninger via s-video eller composite så er du stuck med å kun bruke AV-pluggen på PS3 med Composite eller S-video kabel. Hva gir da best kvalitet av Composite og S-video kable? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Best: Component Bedre: S-Video Bra: Composite Såklart er ikke HDMI tatt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå