Gå til innhold

Streame/Recorde What you hear/Stereomix


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på om noen gang hjelpe meg litt med å få til å streame hva du hører (fra pc'n).

 

Jeg har enable "stereo mix" og bruker det som default device i Windows 7 under recording, men når jeg prøver å teste dette så fungerer det ikke. Hører ingenting.

 

Vet ikke om det har noe å si, men jeg bruker et G35 headset til vanlig og ikke det interne, men det skal vel ikke ha noe å si siden det er snakk om å ta opp/sende lyden? Noen som har erfaring fra dette? Skal streame ting fra maskinen samtidig som jeg sender lyden som skal være der feks et spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at det er to forskjellige lydkort.

Headsetet ditt er USB, USB overfører ikke lyd til vanlig, derfor har Logitech bygget inn sitt eget lydkort til headsetet.

 

Kort og greit, det betyr at du og spillene dine må finne en måte å samordne, er mulig du kan få til å ta opp fra kanalen til G35'en.

Prøv å bytte opptaksenhet til lydkortet som står i G35 i kontrollpanelet.

Lenke til kommentar

Vel jeg har egentlig 3.

 

Har et innebygd på hovedkortet, + 1 usb lydkort som fulgte med steelseries headsetet mitt som jeg bruker når jeg skal ha høytalere på og det g35 headsetet som jeg bruker mesteparten av tiden.

 

Men MÅ jeg bruke det innebygde som default? Trodde det holdt med at jeg brukte record device som stereo mix ?

 

Det er ingen instillinger på G35 headsete hvor jeg kan velge en annen mic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...