Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen fryser og låser seg!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et stort problem med pcen min! Veldig ofte når jeg kjører "World of Warcraft" fryser pcen og jeg kan rett og slett ikke gjøre noe. Dette har nå begynnt å bli svært irriterende! Det går ikke å trykke ctrl+alt+delete og heller ikke å avslutte WoW.

Men eg kan forsatt høre musikk spille?? som eg syns er veldig rart.

 

Jeg har ingen ide hva dette kan være, men visst det er noen som vet så blir jeg svært glad for alle feedback.

 

Mitt system er:

 

Antec Twelve Hundred Big Tower Sort (kabinett)+ Akasa Viper 120mm Vifte (På siden)

750W PSU (strømforsyning)

Asus Radeon HD 6870 (skjermkort)

Asus Formula 3 (hovedkort)

I7-870 (Prosessor)

Western digital 500 GB (hardisk)

Windows 7 Home Premium

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,å installere driver til musen fungerte! Det fikk fjerna meldingen og litt av problemet. PCen har blitt bedre, men er ikke helt bra enda. Jeg opplever forsatt at den fryser og låser seg helt, men ikke så ofte som før. Det er forsatt veldig irriterende!!!

 

Temperaturen i pc-en er:

Hovedkort: 39 grader | Loading 43 grader

Prosessor: 31 grader | Loading 38-39 grader

Harddisk: 28 grader | Loading 32 grader

 

Som eg har forstått er dette helt greie temperaturer, men da lurer jeg på hva problemet er : /. Har sjekket at pc-en er oppdatert og er kjørt virus sjekk.

 

Noen som har noen innspill? Blir svært glad for alle svar!!!

Lenke til kommentar

Som jeg skrev tidligere i tråden, gi oss DxDiag filen så kan vi se hvilke drivere som evt er utdatert og må oppdateres.

 

 

 

 

For å få frem Dxdiag går du på Start -> kjør/run -> skriv dxdiag -> "Copy information to text file" -> Legg ved tekst filen her i en post.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...