Tibitz Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hei! Jeg er nettopp ferdig med en webside jeg har holdt på med de siste månedene. Idéen er enkel. Man skal kunne lagre bokmerkene sine her, slik at man har tilgang til dem online. Jeg vet at flere andre tilbyr det samme, men jeg har laget en tett integrering med Facebook som ikke mange tilbyr (om noen?), slik at man enkelt kan dele bokmerkene sine med sine Facebook-venner. Etter å ha logget inn med Facebookkontoen sin, får man opp vennelisten under "delingssiden" og man kan enkelt sjekke ut profilen til sine venner hvor deres "delte" lenker vises. Jeg har mange ganger opplevd at det er vanskelig å finne igjen lenker som man har fått på veggen sin blant alle andre meldinger og tenkte at dette kunne være en god måte å holde styr på dem. Det er også mulig å søke blant lenker og tilhørende beskrivelser man har lagret. Jeg hadde satt stor pris på litt konstruktiv tilbakemeldinger for å forbedre websiden. På forhånd takk! Lenke: www.linkyourlinks.com Lenke til kommentar
traktortruls2 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nå har jeg ikke prøvd dette her. Men ideen virker fin. Og det ser ut som at ting fungerer enkelt. Men.. Når det gjelder designet, minner det litt om sånne sider du kommer til når du har skrevet feil webadresse og er kommer til en side der det står noen linker/tekst nedover på en liste.. (sorry... litt vanskelig å forklare ) det er ikke noe big deal, men kanskje litt kjedelig. Håper ikke jeg virker som en dritt nå Lenke til kommentar
Tibitz Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Nå har jeg ikke prøvd dette her. Men ideen virker fin. Og det ser ut som at ting fungerer enkelt. Men.. Når det gjelder designet, minner det litt om sånne sider du kommer til når du har skrevet feil webadresse og er kommer til en side der det står noen linker/tekst nedover på en liste.. (sorry... litt vanskelig å forklare ) det er ikke noe big deal, men kanskje litt kjedelig. Håper ikke jeg virker som en dritt nå Hehe, nei du, sånt får man tåle! Jeg er ikke akkurat noen stor designer, så at siden virker enkel i designet er jeg enig i! Samtidig tenker jeg at det ikke må bli for mye stilig grafikk, men at det enkle ofte er det beste. Lenke til kommentar
traktortruls2 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hehe, nei du, sånt får man tåle! Jeg er ikke akkurat noen stor designer, så at siden virker enkel i designet er jeg enig i! Samtidig tenker jeg at det ikke må bli for mye stilig grafikk, men at det enkle ofte er det beste. Jo det er vel rett det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå