Gå til innhold

Ny Gaming Bærbar 10-12k

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ny gaming laptop, stiller store krav til ytelse.

Nå har jeg Asus G73JH ekstremt fornøyd med ytelsen, men jeg har hatt mye problemer og vist pcn ikke blir fikset neste reprasjon får jeg pengene tilbake. Da har jeg 11995 å bruke på pc. Kunne godt kjøpt samma pc å håpe på at det var produksjons feil ikke selve pcn, men de har byttet skjermkort til GTX460M noe som ikke er i nærheten like bra som Raedon 5870 som var i disse pcene før.

Hva burde jeg kjøpe? Vet noen om når Asus kommer med ny G serie for gaming?

Endret av emilzxc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du G74? Aner ikke, men det er nok flere måneder til. Dessuten synes jeg du er i overkant kritisk til GTX 460M ... jo, det er i nærheten like bra. Du vil knapt merke noen forskjeller når du spiller enten du har det ene eller andre ... noen få fps forskjell, av og til faktisk til GTX 460M's fordel. Men det får så være.

Vil du ha enda bedre ytelse enn det du har, må du over på Multicom Kunshan P150, som du kan få med AMD MR HD 6970 eller Nvidia GeForce GTX 485M skjermkort.

Lenke til kommentar

Jo, Readon 5870 er bedre enn 460M.

Jeg spiller Bad Company 2 med rundt 30 fps, og når jeg går over til Battlefield 3 blir det sikkert bare 20fps? og vist det da er 5 fps forskjell så har det MYE å si faktisk..

Og prisen på P150 blir jo over 16 000kr vist jeg velger 485M og 7200opm på hardisk er et krav

Endret av emilzxc
Lenke til kommentar

På BC2 er begge kortene omtrent nøyaktig like gode på høyeste grafikkinnstillinger. Men du mener vel ikke at du skal spille BF 3 med 20fps? Da spiller du med for høye innstillinger og/eller oppløsning enn skjermkortet ditt er i stand til å gjøre med noenlunde god flyt, min venn ;).

Lenke til kommentar

Vel - på bærbarfronten har du ikke mye valg, dersom du skal ha noe bedre ytelse enn det du har/hadde. Billigste alternativ er Multicom Kunshan P170 - jeg regner med at du vil ha 17 tommer fortsatt? Alienware, men det blir dyrere. Likeså Multicom Kunshan X7200. Mye dyrere.

Så - vil du ha en alternativ 17-tommers laptop , så er det Asus G73SW, med tilnærmet den ytelsen du har nå (jeg står på mitt ;)) , eller Multicom Kunshan P170, med GTX 460M, HD 6970 eller GTX 485M.

Det blir jo litt billigere med en 15-tommers Kunshan P150, selvsagt. Også den kan utstyres med HD 6970 eller GTX 485M.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...