Fredrik7le86 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kabinett: Fractal Design R3 Black Strømforsyning: Corsair HX 750W Hovedkort: Asus P8P67 Pro Processor: Intel Core i5-2500k Minne: Corsair Vengeance 8GB 1600MHZ CL9 SSD: Corsair Force 60GB SSD (till OS) Harddisk: Samsung Spinpont F3 1GB Optisk Leser: Samsung DL 22X Skjermkort: Asus GeForce GTX 580 etter masse fram og tilbake i dette forumet og mange andre trur jeg jeg har kommet fram till ett opsett "jeg ikke vill ha noen forandring på". jeg vet att det mangler en cpu kjøler men dette skal jeg legge till om ca. en måneds tid etter jeg har kjøpt den da jeg har full kunnskap om overklocking. ser detta bra ut? skal jeg slå till og kjøpe dette når lønnen kommer? finns det noen forbedringer? jeg kjenner meg ganske fornøjd! Lenke til kommentar
Derivat Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Alt ser bra ut men ville ha bytttet ut Vengeance minne med vanlig xms3. På grunn av at Vengeancebrikkene kan kræsje med evt tredjepartskjøler for cpu. Har faktisk erfart dette selv. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Alt ser bra ut men ville ha bytttet ut Vengeance minne med vanlig xms3. På grunn av at Vengeancebrikkene kan kræsje med evt tredjepartskjøler for cpu. Har faktisk erfart dette selv. http://forum.corsair.com/v2/showthread.php?t=92342 Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Alt ser bra ut men ville ha bytttet ut Vengeance minne med vanlig xms3. På grunn av at Vengeancebrikkene kan kræsje med evt tredjepartskjøler for cpu. Har faktisk erfart dette selv. http://forum.corsair.com/v2/showthread.php?t=92342 Rart, mine 1.65 volt's brikker funker fjell. Og jeg har sett flere steder på nettet at det er blitt bekreftet at 1.65 volt er helt safe, men orker ikke å leite fram noen kilder. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 1.65V er det høyeste du kan gå uten at det går ut over levetiden på Sandy Bridge, det regnes da som overklokking faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå