PureDarkness Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Vi har hatt utplasseringselever. Les mer Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Så det er her jeg skal søke neste gang ja Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Bra artikkel, bra historie og ikke minst var det interessant å se hardware fra innsiden. Endret 12. april 2011 av dotten☻ Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Hva vil det si å ta en kjangse? Har leif vært innom? Uansett, fin artikkel og ett fint innblikk i HW.no sin hverdag. Endret 12. april 2011 av Kimma16 Lenke til kommentar
PureDarkness Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Bra artikkel, bra historie og ikke minst var det interessant å se hardware fra innsiden. Takktakk! Hva vil det si å ta en kjangse? Har lieg vært innom? :pUansett, fin artikkel og ett fint innblikk i HW.no sin hverdag. Wooops, skal se om jeg får rettet dette! EDIT: Kan forsåvidt legge til at både jeg og Håvard har vært aktive lesere av HW siden 06 da vi begynte å få større interesse for PC. :-) Endret 12. april 2011 av PureDarkness Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Morsomt konsept! Ikke at jeg har fundert noe over det, men var litt morsomt at det var såpass mange utviklere, ble litt overrasket faktisk Lenke til kommentar
Fable Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 I r not monkey! Her skal det bli duell i BC2 ja! Kos å hilse på dere gutta Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Kult! ...dere bør jobbe litt med språket Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Både artig og fin lesning! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Artig lesning! Hyggelig av HW.no å ta imot utplasseringselever. Hvor finner jeg forresten artikkelen om 4 vs 8 vs 16 GB minne? Endret 13. april 2011 av Dassen Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Bra gjort av hw å ha utplasseringselever. Stusset også over antallet på utviklerne. Er det lov å spørre hva de bruker mest av tiden sin på? Om det er prisguiden, forumet, alle nettsidene under tek.no eller noe annet? Endret 13. april 2011 av Viewety Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nå tipper jeg de har henda fulle med fusjonen med innlegg.no. Om ett døgn skal forumene slås sammen. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 ikke minst var det interessant å se hardware fra innsiden. Ja, de har alltid vært litt hemmelige av seg Fin artikkel og arti for dere å få drømmepraksis Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Fin artikkel fint å se hva som skjer der inne Lenke til kommentar
PureDarkness Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 (endret) I r not monkey! Her skal det bli duell i BC2 ja! :pKos å hilse på dere gutta Hoho! Ja gjett om det skal tømmes noen magasiner. I lige måde! Artig lesning! Hyggelig av HW.no å ta imot utplasseringselever.Hvor finner jeg forresten artikkelen om 4 vs 8 vs 16 GB minne? Artikkelen om 4-8-16 GB minnetesten har ikke blitt publisert enda da den må finpusses litt. Bra gjort av hw å ha utplasseringselever. Stusset også over antallet på utviklerne. Er det lov å spørre hva de bruker mest av tiden sin på? Om det er prisguiden, forumet, alle nettsidene under tek.no eller noe annet? Jeg kan vel ikke svare for utviklerne, men etter hva jeg har sett og forstått så har de hvert sitt område. For eksempel så har den ene utvikleren publiseringssystemet som hovedoppgave, den andre prisguiden osv.. Men såklart, om noen trenger litt ekstra hjelp for å bli ferdig med noe så hjelper de andre til om de har tid. Som sagt så skal jeg ikke si dette for sikkert da det er noe de må svare for selv for å vite det sikkert. Endret 13. april 2011 av PureDarkness Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Skrivefeil på konklusjon: spesiell takk til Rolf B. Wegner som tok kjangsen på å la... (ville bare si ifra ) Jeg har fagbrev i IKT-servicefag, og hatt en spennende utplassering på Andøya Rocketrange. Anbefales. Det er greit å få med seg noe utenom de vanlige utplasseringplasser. Lenke til kommentar
PureDarkness Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Skrivefeil på konklusjon: spesiell takk til Rolf B. Wegner som tok kjangsen på å la... (ville bare si ifra ) Jeg har fagbrev i IKT-servicefag, og hatt en spennende utplassering på Andøya Rocketrange. Anbefales. Det er greit å få med seg noe utenom de vanlige utplasseringplasser. Da var den leifen rettet. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Morrsom lesing! velgig bra! Har sett værre skriving enn dette og det av folk som ar jobbet med dette lenge! Neste artikkel får bli en intervju runde av folket der og få frem hva de enkelte driver med.. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg hadde tenkt til å sende inn en søknad her på utplasseringen selv, men jeg fikk klarsignal å dra til Andøya på romteknologi. Stilig! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Bra artikkel Men det er en ting jeg lurer på: Hvorfor så mange utviklere? Hvis de holder på med å utvilke hjemmesiden f.eks. så har jeg ikke sett store endringer der på lenge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå