sirk800 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 hei har et problem kjøpte en pc i dag men alle spillene fryser seg i 45 sec når en ukjent lyd kommer men senere når den kommer reagerer den ikke. men når eg skruer av spilet så sjer det igen Lenke til kommentar
War Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Det her forstår jeg ingenting av. Hvilken hardware har du og hvilke temp har for eks gpu og cpu? Er lyden at lyden fryser/ hakker? / fryser spillet og slipper igjen eller låser det seg til du restarter? Ingen blåskjerm? Lenke til kommentar
Stkks Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 *bump* Har lett litt rundt på nettet etter lignende problem da jeg selv har hatt dette problemet i 2 måneder. Fant bare denne forumdiskusjonen. Spill fryser seg i ca 1. sekund når ukjente lyder dukker opp (lyder den ikke har spilt av tidligere). Neste gang lyden kommer går det glatt, og skjer i absolutt alle spill. Filmer og serier som spilles av hakker også de første 2 minuttene, for så å glatte seg ut. Formaterte pcen i dag, til ingen nytte. Men forstår ikke hvordan denne feilen oppstår, har også forsøkt med noen nye drivere. Har denne pcen: http://nordic.comput...DUCT_ID=1110755 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå