Kusetjuv Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hei!! Jeg fikk en gammel tripod av sjefen min. Men til min store forbauselse mangler den, den "tingen" på toppen som man skrur under kameraet. Et bilde her illustrerer hva jeg mener: http://bildr.no/view/863286 Vet noen hvor eller om det er mulig å få kjøpt denne klossen til kameraet et sted? Eventuelt hvor? -Chris Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det er en hurtigfesteplate - hør med sjefen om han ikke har den liggende. Det du skal ha er en "quick release plate" - poster du (eller søker selv ut fra) modellnummeret på stativet og hodet, så burde det være en enkel sak å finne ut hvilken du skal ha. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Sannsynligvis er hurtigfesteplaten montert under kameraet til sjefen din Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Sorry - klarer ikke motstå fristelsen: Finner man ikke en hurtigfesteplate, så kan man bruke en festkassett i steden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå