PreN Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Hei. Nå er jeg lei mobilsider. Hvordan kan jeg unngå at jeg automatisk får mobilsider? Jeg trykker på "vis full webside", men jeg kommer hele tiden tilbake til mobilsider. Jeg har info-kapsler på. Jeg har prøvd med vanlig internett og mozilla firefox. (Galaxy S hvis det har noe å si). Endret 12. april 2011 av PreN Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 I stock nettleser på Desire (kan hende det er forskjell på din): Meny -> mer -> innstillinger -> Mobilvisning. skrur du av den vil man en del plasser slippe å bli påtvunget mobilsider, som er noe herk. Lenke til kommentar
PreN Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Nei finner ikke det du sier. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nettleseren Dolphin HD har en addon som lar deg velge mellom desktop og mobilversjon. Forøvrig en meget bra nettleser. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hva med denne? https://addons.mozilla.org/af/mobile/addon/phony/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå