forglemmegei Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) I dag er det 50 år siden den 1 menneske kom til verdensrommet! Det er helt fantastisk og overraskende, hvor mye kan vi, folk, egentlig gjøre... Endret 12. april 2011 av forglemmegei Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ja, både Deutche Welle og BBC har gode, og passelig lange, historiske tilbakeblikk på dette.. Lenke til kommentar
K8080 Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Bare elsker det sitatet... :!: Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Bare elsker det sitatet... Haha Eller det siste han sa før de skøyt han opp: Håper jeg har nok pølse til vodkaen . Er lite som minner om one step for men ja Endret 19. mai 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Bare elsker det sitatet... :!: Haha Eller det siste han sa før de skøyt han opp: Hpåer jeg har nok pølse til vodkaen . Er lite som minner om one step for men ja Det var vel ikke det siste han sa før han ble skutt opp mot månen, men det var det siste han sa før han fløy sin siste tur. Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Bare elsker det sitatet... :!: Jeg hørte i dag en fin sitat som en lege (som gjørde kirurgiske operasjonen på hjerner) har sagt: " Jeg har åpnet mange brainpan, men har aldri sett sinn eller samvittighet " Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Bare elsker det sitatet... :!: Haha Eller det siste han sa før de skøyt han opp: Hpåer jeg har nok pølse til vodkaen . Er lite som minner om one step for men ja Beklager, har ikke forstått hva det egentlig betyr - russofobi? Dere har også nok alkoholiker og narkomaner i Norge. Eller er det mangel på respekt til andres historie? Bare elsker det sitatet... :!: Haha Eller det siste han sa før de skøyt han opp: Hpåer jeg har nok pølse til vodkaen . Er lite som minner om one step for men ja Det var vel ikke det siste han sa før han ble skutt opp mot månen, men det var det siste han sa før han fløy sin siste tur. Hvor fra vet du det? Har du drukket sammen med han? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Hehe har faktisk nære venner som er russere så nei har ingenting imot russere Var egentlig ment positivt mot han at han var en morsom fyr og en fantastisk person Endret 26. april 2011 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Hehe har faktisk nære venner som er russere så nei har ingenting imot russere Var egentlig ment positivt mot han at han var en morsom fyr og en fantastisk person Beklager, det var ikke mening å fornærme deg :-) Bare føler at det eksisterer noe stereotype at de fleste russiske liker vodka :-( Og det er tross alt ikke sant! Men han var virkelig en fin fyr :-) Det er trist at jeg fant ikke noe film på engelsk :-( Endret 26. april 2011 av forglemmegei Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Hehe har faktisk nære venner som er russere så nei har ingenting imot russere Var egentlig ment positivt mot han at han var en morsom fyr og en fantastisk person Beklager, det var ikke mening å fornærme deg :-) Bare føler at det eksisterer noe stereotype at de fleste russiske liker vodka :-( Og det er tross alt ikke sant! Men han var virkelig en fin fyr :-) Ja og min kommentar var ikke ment som spydig Mannen tok seg ikke seg selv selvhøytidelig å det syns vertfall jeg er en fin egenskap Endret 26. april 2011 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Hehe har faktisk nære venner som er russere så nei har ingenting imot russere Var egentlig ment positivt mot han at han var en morsom fyr og en fantastisk person Beklager, det var ikke mening å fornærme deg :-) Bare føler at det eksisterer noe stereotype at de fleste russiske liker vodka :-( Og det er tross alt ikke sant! Men han var virkelig en fin fyr :-) Ja og min kommentar var ikke ment som spydig Mannen tok seg ikke seg selv selvhøytidelig å det syns vertfall jeg er en fin egenskap Jeg synes det også, at det er en fin egenskap. Og han var virkelig fin person. Så trist at han døde så tidlig... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hehe har faktisk nære venner som er russere så nei har ingenting imot russere Var egentlig ment positivt mot han at han var en morsom fyr og en fantastisk person Beklager, det var ikke mening å fornærme deg :-) Bare føler at det eksisterer noe stereotype at de fleste russiske liker vodka :-( Og det er tross alt ikke sant! Men han var virkelig en fin fyr :-) Ja og min kommentar var ikke ment som spydig Mannen tok seg ikke seg selv selvhøytidelig å det syns vertfall jeg er en fin egenskap Jeg synes det også, at det er en fin egenskap. Og han var virkelig fin person. Så trist at han døde så tidlig... The good once die young Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 The good once die young Dessverre, ofte er det sant :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå