Gunfreak Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 På options, can jeg ikke velge Direct x 11, bare Dx 9, og kan bare velke low og medium på grafikken, har nettopp oppgradert driverne til 3rd kortene mine. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Har du siste revisjon av DirectX også? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Så vitt jeg vet ja, men har problemer med å finne nye versjoner av DX Lenke til kommentar
Persn Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hvis du har ett skjermkort fra Radeon 48xx serien som det står i profilen din så kan du ikke benytte DirectX11 siden skjermkortet ikke støtter dette. Dragon Age 2 har også en lås på grafikken så hvis du ikke har DirectX11 så kan du ikke kjøre grafikken noe høyere enn medium. Om du er i tvil om hvilken versjon du har av DirectX så kan du trykke på windowslogoen nedi hjørnet og søke fram DxDiag, der burde du finne all info om versjonen din. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Hva slags shit er det, dritt spill, sånn som det er nå, ser DA1 langt bedre ut en DA2, Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hvis du har støtte for DirectX 11, kan du også laste ned en "high res texture pack". Ser glatt og fint ut på min pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå