Welcro Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Jeg ser etter en sykkelshorts/sykkelbukse som primært skal brukes til spinning i 1. omgang. Blir sannsynligvis også litt landeveiskjøring etterhvert. Så jeg trenger altså en bukse med god demping, også viktig at den puster godt. Vil helst ikke gi mer enn 500kr. Noen forslag? (husk igjen, jeg legger stor vekt på komfort og demping) Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 14. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Anyone? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Spør på en sportsbutikk du Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Vil anbefale og legge i litt penger. Meget kjipt å få vondt i rævva a en billig shorts med dårlig pute Har selv en Castelli pad, den er veldig god. Kosta vel 999,- på XXL Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 (endret) eller spør Kurt Asle Arvesen hvordan han overlevde http://www.tv2sporten.no/sykkel/arvesen-syklet-to-mil-uten-sete-3466704.html Endret 14. april 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå