mc-p Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Tenker og kjøpe meg et Mbox 3 lydkort med pro tools. I og med at jeg kun skal bruke det til vokal(rap), er det da vits og kjøpe noe annet enn mini utgaven? Og hva skulle jeg oppleve av forskjeller fra Mbox 3 mini, til fks. mellomutgaven, Mbox 3? Og er det verdt prisforskjellen? Håper noen sitter inne med noe kunnskap her Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ser ut til at den eneste forskjellen er at Mini bare har en XLR-inngang, en jack-inngang og mangler midi. Det kommer litt an på om du klarer deg med èn mikrofon om gangen, og om du etter hvert vil koble til en synth. Jeg må si at imo var mellomutgaven overpriset til de grader, så jeg ville definitivt gått for Mini. Det kan også være en idè å tråle finn.no for en brukt Digi 002/003. Lenke til kommentar
mc-p Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 takker for svar holder med kun en inngang egentlig. bruker kun en mic. men flere innganger er jo kjekt og ha selvfølgelig, men tenkte ikke bruke såå mye penger egentlig:P så du sier jeg ville fått ca samme kvalitet med en mini, som en vanlig mbox? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Så også nå at mellomversjonen har s/pdif, som gjør at du kan koble en preamp til for å få flere innganger, og f.eks. til word clocks osv, men til ditt bruk tviler jeg på at det er noe du kommer til å få bruk for. I tillegg var visstnok konverterne noe dårligere på Mini, men igjen, dette er ikke noe man hører lett for å si det sånn. Jeg ville i alle fall gått for Mini og heller brukt de 2000 som du sparer på en god mikrofon. Lenke til kommentar
mc-p Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 jepp.. tenker på en røde nt2-a eller en røde k2. så blir vel lurest og gjøre det sånn ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå