MiaDiggerMcr Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Hei! Jeg er 13 år og jeg er ganske glad i å gå turer i skogen å sånn og så har jeg sett et program fra Canada som heter Survive this, og det ser ganske kult ut. Det er 8 ungdommer som blir sendt ut i skogen med noen nyttige ting, og så skal de lage sin egen mat og seng og alt det der. Og jeg har lyst til å prøve noe lignende, jeg har lest om Speideren, men det er liksom ikke det samme. Jeg vil ikke sove i telt å drikke saft og spise brød.. jeg vil være med en gruppe folk å overleve i skogen noen som vet om noe? jeg tror jeg har lett gjennom hele Google! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Send mail til tvNorge om at du ønsker å delta på noe lignende? Ikke finn på å gjøre noe sånt helt alene i hvert fall. Lenke til kommentar
MiaDiggerMcr Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Send mail til tvNorge om at du ønsker å delta på noe lignende? Ikke finn på å gjøre noe sånt helt alene i hvert fall. Vet du om TvNorge har noe sånt? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Vet du om TvNorge har noe sånt? De har ikke det, men hvis noen viser interesse kanskje de blir interessert? Lenke til kommentar
MiaDiggerMcr Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Vet du om TvNorge har noe sånt? De har ikke det, men hvis noen viser interesse kanskje de blir interessert? Okey jeg kan prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå